Avatar billede prikmus Nybegynder
09. september 2003 - 18:38 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Øv hvad gør jeg nu!!

Hejsa drenge!!

Jaa så har jeg problemet igen, hvad søren gør jeg - jeg kan ikke lukke et spørgsmål når der kun er kommet kommentar på det!!!
http://www.eksperten.dk/spm/394398

Hvad gør jeg???

Knus prikmus

Husk og svar ;o))))
Avatar billede arlet Juniormester
09. september 2003 - 18:41 #1
bed dem om at svare
Avatar billede snowball Novice
09. september 2003 - 18:42 #2
Hvis du har fået svar på dit spørgsmål, så beder du den bruger om at lave et svar så du kan belønne personen med de point du har udlovet.

Hvis dit spørgsmål ikke er blevet besvaret, så laver du selv et svar og derefter accepterer det - så bliver spørgsmålet lukket.

P.S. Spørgsmål om Eksperten er gratis ;)

Snowball
Avatar billede prikmus Nybegynder
09. september 2003 - 18:42 #3
Det er jo længe siden, men selvfølgelig kan jeg bede dem om det
Avatar billede fromsej Praktikant
09. september 2003 - 18:43 #4
Du beder pænt om et svar, fra den eller de personer der har hjulpet dig.*S*
Her ligger du selv et svar og accepterer det, den slags spørgsmål er gratis.
Avatar billede snowball Novice
09. september 2003 - 18:43 #5
Avatar billede arlet Juniormester
09. september 2003 - 18:44 #6
husk nu at afvise mit svar og opret selv et svar og accepterer det.
Avatar billede prikmus Nybegynder
09. september 2003 - 18:46 #7
hvorfor er de gratis ???
Avatar billede prikmus Nybegynder
09. september 2003 - 18:47 #8
LOL
hov jeg trykkede forkert ;o)) der røg de point, men det betyder ikke noget pyt med det (tro mig det var en fejl) ha ha
Avatar billede fromsej Praktikant
09. september 2003 - 18:48 #9
Spørgsmål om brugen af Eksperten er gratis for alle med billede i profilen på Ebruger.*G*
Avatar billede prikmus Nybegynder
09. september 2003 - 18:48 #10
LOOOOOOOOOOOOOOOOOL  ha ha ha jow jow ;o))))

Tror jeg ligger et billede mere ind på Ebruger PS. Ebruger er et overfedt sted ;o))
Avatar billede prikmus Nybegynder
09. september 2003 - 18:49 #11
wow du har mange point Fromsej
Avatar billede arlet Juniormester
09. september 2003 - 18:50 #12
Point tilbage til prikmus med tak for lån : http://www.eksperten.dk/spm/398966
Avatar billede prikmus Nybegynder
09. september 2003 - 18:53 #13
mange tak for det skulle du få brug for nogle en anden gang så sig til ;o)