Avatar billede tjalfe Nybegynder
19. december 2000 - 17:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad er det galt med mit lydkort/netkort????

Jeg har virkelig et problem mht. mit lydkort, når jeg har et netkort i(hvilket som helst netkort) så virker mit SoundBlasterAWE32 value ikke, har ladet mig fortælle at det kunne have noget med mit Soyo bundkort at gøre, men hvad ved jeg om den slags. Kunne godt bruge lidt hjælp!
Avatar billede hojben Novice
19. december 2000 - 17:24 #1
Check for konflikter!!
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
19. december 2000 - 17:25 #2
Det kunne havde noget at gøre med konflikter.. Mellem netkortede og lydkortede. Og måske også noget at gøre med bundkortet...
Avatar billede blood Nybegynder
19. december 2000 - 17:28 #3
Højer klik på
\"Denne Computer >> Egenskaber >> Enhedshåndtering\"
Dubbel klik på \"Netværkskort\" og dubbel klik på dit netværkskort
Hvad står der i \"Status for enheden\"

gør det samme med dit lydkort
Avatar billede kjalle Nybegynder
19. december 2000 - 17:46 #4
Hvis det er et ældre bundkort du har - så kan det være din strømforsyning ikke kan følge med - har tit hørt om denne fejl dog for det meste mht. grafikkort ....
Avatar billede tjalfe Nybegynder
19. december 2000 - 18:52 #5
Jeg har ingen konflikter på hverken mit lydkort, grafikkort eller bundkort for den sags skyld! Hvis det er strømforsyningen der ikke kan klare det hvad gør man så??
Avatar billede kjalle Nybegynder
19. december 2000 - 19:45 #6
Køber en ny strømforsyning! - Der er ikke så meget at gøre !
Avatar billede wikings Nybegynder
20. december 2000 - 03:11 #7
Hvor mange PCI porte er der på bundkortet?
Er der AGP?
I hvilke PCI porte sidder Net og lyd?