Avatar billede zaditor Nybegynder
18. juli 2003 - 19:12 Der er 58 kommentarer og
1 løsning

Messenger Plus! 2 Search Toolbar i IE

Hej

Jeg har lige her for et par min. siden installeret Messenger Plus! 2 til MSN Messenger 6.0.

Nu er de så sådan, at de er kommet en search toolbar i IE, og den vil jeg gerne af med igen, men hvordan?

Mvh ZaditoR
Avatar billede superanden Nybegynder
18. juli 2003 - 19:14 #1
enten i tilføj/fjern
eller
højreklik lige efter hjælp oppe i toppen af IE. så kommer der en liste op med de forskellige installeret ting hvor du kan klikke og så fjerner den fluebenet og menuen
Avatar billede zaditor Nybegynder
18. juli 2003 - 19:15 #2
takker..!
Avatar billede gil-galad Nybegynder
18. juli 2003 - 19:16 #3
måske skal du bare gå ind i "vis"-"værktøjslinier", og så vælge MSN search eller noget der har med det at gøre fra.....prøv dig frem...
Avatar billede gil-galad Nybegynder
18. juli 2003 - 19:16 #4
^^ hov...
Avatar billede gil-galad Nybegynder
18. juli 2003 - 19:16 #5
det kom mens jeg skrev....
Avatar billede fromsej Praktikant
18. juli 2003 - 19:23 #6
1.det er ikke så smart at acceptere et svar før du ved om det virker.
2.Du har et seriøst problem!
3.Superanden fortæller dig lige hvordan du bruger Hijackthis.
4. eller du får dine points igen så henter du Hijackthis, laver en logfil smider den her, så kigger vi på den.
www.spywarefri.dk kig under værktøj.
Superanden>> No offence. ,o)
Avatar billede superanden Nybegynder
19. juli 2003 - 01:55 #7
øhh spiffsen. HVor ser i at det ikke virker. Jeg giver et svar, og han acceptere og skriver takker.. Kan det ikke kun betyde at han har kunne bruge mit svar?

hvad skal HiJackThis til for når det er noget han selv har installeret fra et rimlig program.. det er ikke noget der er ude på at fuske kun hjælpe og kan self blive fjernet igen !
Avatar billede fromsej Praktikant
19. juli 2003 - 11:24 #8
Den toolbar, er den væk?
Avatar billede gil-galad Nybegynder
19. juli 2003 - 15:38 #9
superanden..... hvis du ikke kunne læse hvad jeg skrev....... DET KOM, altså dit svar, MENS JEG SAD OG SKREV MIT SVAR....og da jeg så sendte det, opdaterede den siden og jeg kunne se dit svar...ok?
Avatar billede zaditor Nybegynder
19. juli 2003 - 17:14 #10
det er noget msn-ligende toolbar - jeg installerede jo Plus! 2, sååe... Jeg går ud fra, at det er ganske harmløst...
Avatar billede kenp Novice
19. juli 2003 - 17:36 #11
SeSelv om det er kommet med MSN så er det altså ikke harmløst! det sender oplysninger til microsoft om din færden på nettet m.m. så de kan tjene flere penge! og de kan rent faktisk styre hvor du skal gå hen på nettet!
Avatar billede fromsej Praktikant
19. juli 2003 - 20:23 #12
Det er noget snavs, det er IKKE harmløst.
Smid den logfil, så skal vi se om vi kan fjerne det for dig.
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. juli 2003 - 17:19 #13
hvilken logfil?
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. juli 2003 - 17:22 #14
Men noget jeg har bemærket: når jeg i IE højreklikker i toppen og vælger mine værktøjer, så kan jeg vælge google og så én der hedder rgleebsslyy... Men når jeg vælger Google, så er det den der MSN en, når jeg så vælger den anden, så er det Google..?!?!?
Avatar billede fromsej Praktikant
21. juli 2003 - 17:22 #15
Kommentar: fromsej
Læs indlægget.
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. juli 2003 - 17:30 #16
sorry...
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. juli 2003 - 17:33 #17
nu har jeg hentet/pakket det ud og har lige scannet? - hva' så?
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. juli 2003 - 17:34 #18
har lige fundet ud af det, hvordan jeg gemmer log'en... må være rimelig blind... den kommer lige omlidt...
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. juli 2003 - 17:35 #19
Avatar billede fromsej Praktikant
21. juli 2003 - 17:41 #20
Den er slem, du skal have dine point igen fra superanden, hans "svar" er intet bevendt.
Jeg skal nok kigge på den, men jeg er efterhånden en anelse træt af at gennemgå logfiler, hvor andre er løbet med pointene.
det kan tage timer at gennemgå en sådan logfil.
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. juli 2003 - 17:47 #21
Jeg er dig dybt taknemmelig - men hvad kan det gøre, ud over, at de kan tjene penge???
Avatar billede fromsej Praktikant
21. juli 2003 - 17:49 #22
Overtage din PC fuldstændiget, opsnuse alle mulige oplysninger om din færden på nettet, gøre dit liv til et helvede af popups og omdirigering til diverse pornosider, + ting som hverken du eller jeg har fantasi til.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
21. juli 2003 - 18:08 #23
Det du skal gøre nu er at gå på http://www.spywarefri.dk og under værktøjer finde og installere Hijackthis. Du kan også her finde en brugervejledning. Derefter smider du din logfilherind. Du bør enten have dine point igen eller også oprette nyt spørgsmål og kan så altid her henvise til dit nye spørgsmål hvis du ikke kan få dine point igen. For det er korrekt hvad fromsej siger, der skal dette prg. til for at vi kan få fjernet alt det skidt som du jo desværre har reddet dig. Jeg kan sagtens hjælpe fromsej, men er først tilbage noget senere i aften, men lig. evt. din adr. til dit nye spørgsmål her, så ser vi det begge to.
Avatar billede fromsej Praktikant
21. juli 2003 - 18:16 #24
Så er vi klar.
Først lukker du alt ned, så starter du Hijachthis igen.
Scan now, derefter markerer du alle de linier du får af mig nu, print dem ud, så er det nemmere at se.
Så vælger du fix checked, efter det genstarter du og laver en ny logfil, som du lægger her, eller i et nyt spørgsmål, altefter om du synes vores hjælp skal værdsættes.
Så tjekker vi den nye logfil, og håber alt er væk.
Here we go:
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar=http://mysearchnow.com/searchbar.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page=http://mysearchnow.com/searchbar.html
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page=http://www.pr-creation.net/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant=http://mysearchnow.com/searchbar.html
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page=http://red.clientapps.yahoo.com/customize/ie/defaults/stp/ymsgr*http://my.yahoo.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar=http://mysearchnow.com/searchbar.html
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page=http://mysearchnow.com/searchbar.html
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL=http://red.clientapps.yahoo.com/customize/ie/defaults/stp/ymsgr*http://my.yahoo.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL=http://red.clientapps.yahoo.com/customize/ie/defaults/su/ymsgr/*http://www.yahoo.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant=http://mysearchnow.com/searchbar.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default)=http://red.clientapps.yahoo.com/customize/ie/defaults/su/ymsgr/*http://www.yahoo.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page=C:\WINDOWS\System32\blank.htm
O1 - Hosts: 216.40.230.4 desktop.kazaa.com
O1 - Hosts: 216.40.230.4 alpha.kazaa.com
O1 - Hosts: 216.40.230.4 shop.kazaa.com
O3 - Toolbar: rgleebsslyy - {a9e663de-be97-4838-a77f-a951094a1480} - C:\DOCUME~1\ADMINI~1\APPLIC~1\pxhsswshtr.dll
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [Filetopia] C:\Programmer\Filetopia3\Filetopia.exe /TRAY
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus2] "C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Yahoo! Pager] C:\Programmer\Yahoo!\Messenger\ypager.exe -quiet
O4 - HKCU\..\Run: [NVIEW] rundll32.exe nview.dll,nViewLoadHook
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus2] "C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe" /WinStart
O8 - Extra context menu item: Yahoo! Dictionary - file:///C:\Programmer\Yahoo!\Common/ycdict.htm
O8 - Extra context menu item: Yahoo! Search - file:///C:\Programmer\Yahoo!\Common/ycsrch.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Yahoo! Messenger (HKLM)
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {30528230-99F7-4BB4-88D8-FA1D4F56A2AB} (YInstStarter Class) - http://download.yahoo.com/dl/installs/yinst.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?37576.0260185185
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab

www.cult3D.co(m) er det noget du kender, ellers skal den her med:
O16 - DPF: {31B7EB4E-8B4B-11D1-A789-00A0CC6651A8} (Cult3D ActiveX Player) - http://www.cult3d.com/download/cult.cab
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. juli 2003 - 20:38 #25
hej igen... Okay - jeg kører en scan... Printer det der ud, som du har sat ind - hvad skal jeg så med det - synes ikke du nævner det...?
Avatar billede fromsej Praktikant
21. juli 2003 - 20:45 #26
Scan now, Fix Checked, genstart, ny log.*S*
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. juli 2003 - 20:52 #27
undskyld, jeg måske spørger lidt dumt, men jeg skal da ik' tjekke alle!?... sorry :(
Avatar billede fromsej Praktikant
21. juli 2003 - 20:57 #28
Du skal spørge indtil du har forstået det, det er meget vigtigt at du ikke laver en fejl, for det kan betyde Format C:
De linier jeg har skrevet ovenover er dem du skal sætte flueben i, og ikke andre.
Derefter klikker du på Fix Checked.
Når Hijackthis er færdig, genstarter du, og laver en ny logfil.
Alle andre vinduer end Hijackthis skal være lukkede når du klikker på fix checked.
Hvis du er med nu, så bare gå i gang, hvis du stadig er usikker så spørg igen.*S*
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. juli 2003 - 21:18 #29
så... www.zaditor.kicks-ass.net/hijackthis.log - tjek det ud! :-)
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. juli 2003 - 21:22 #30
Er der stadigvæk snavs?
Avatar billede fromsej Praktikant
21. juli 2003 - 21:24 #31
Fixes:
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page=http://www.pr-creation.net/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page=http://red.clientapps.yahoo.com/customize/ie/defaults/stp/ymsgr*http://my.yahoo.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant=http://mysearchnow.com/searchbar.html
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page=C:\WINDOWS\System32\blank.htm
O2 - BHO: (no name) - {27713dfc-6768-4f17-a084-e81150d15a56} - C:\DOCUME~1\ADMINI~1\APPLIC~1\pxhsswshtr.dll
O16 - DPF: {166B1BCA-3F9C-11CF-8075-444553540000} (Shockwave ActiveX Control) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/director/sw.cab
O16 - DPF: {30528230-99F7-4BB4-88D8-FA1D4F56A2AB} (YInstStarter Class) - http://download.yahoo.com/dl/installs/yinst.cab
Det skulle være det, en gang til og ny logfil igen.
Avatar billede fromsej Praktikant
21. juli 2003 - 21:25 #32
Det kan være vi skal igennem både tre og fire gange inden det hele er væk.
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. juli 2003 - 21:27 #33
den der pr-creation.net - hvad gør den? internetsiden er til mig og mit firmas side...?
Avatar billede fromsej Praktikant
21. juli 2003 - 21:29 #34
Sorry, så lad den bare være, min fejl at jeg ikke spurgte om den var god nok.
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. juli 2003 - 21:29 #35
np..
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. juli 2003 - 21:34 #36
så... www.zaditor.kicks-ass.net/hijackthis.log - tjek det ud! :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
21. juli 2003 - 21:40 #37
Der er stadigvæk en searchbar tilbage ellers er den fin.
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant=http://mysearchnow.com/searchbar.html
Jeg har glemt at fortælle dig at du skal slå systemgendannelse fra.
http://www.spywarefri.dk/virus.htm#alle
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. juli 2003 - 21:45 #38
Det der systemgendannelse... kan man ik' slå det fra i 98SE?
Avatar billede fromsej Praktikant
21. juli 2003 - 21:46 #39
Nej, der findes det ikke, men det er da en XP maskine loggen stammer fra?
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. juli 2003 - 21:48 #40
jaja
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. juli 2003 - 21:53 #41
så... www.zaditor.kicks-ass.net/hijackthis.log - tjek det ud! :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
21. juli 2003 - 22:00 #42
Sådan.*S*
Så skal du hente Spywareblaster, spywareguard, Cookiewall og IE-Spyad og installere dem.
De kan findes her:
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. juli 2003 - 22:03 #43
jeg har installeret den første og den sidste..
Avatar billede fromsej Praktikant
21. juli 2003 - 22:03 #44
Tag de to andre med også
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. juli 2003 - 22:04 #45
hmmm.. Jeg snakker til dig i morgen mht. installation/brug af dem... skal tidligt op, så jeg glider i seng.. HEJ! og tak for hjælpen!
Avatar billede fromsej Praktikant
21. juli 2003 - 22:04 #46
OK.
Sov godt
Avatar billede zaditor Nybegynder
22. juli 2003 - 23:32 #47
hi - så er jeg tilbage igen..
Avatar billede zaditor Nybegynder
22. juli 2003 - 23:34 #48
Den der Spywareguard... Konflikter den med antivirusprogrammer som NA2003?
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juli 2003 - 23:36 #49
Nej, der er intet der konflikter med noget andet.
Avatar billede zaditor Nybegynder
22. juli 2003 - 23:38 #50
Mkay... Vil du hjælpe mig igang med det der cookie og spywareguard?
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juli 2003 - 23:42 #51
Ja da, men du trækker store veksler for nul point, men pyt nu med det.
Der findes installationsvejledninger til alle programmerne på
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Prøv dem først, de er nemme at have med at gøre.
Avatar billede zaditor Nybegynder
22. juli 2003 - 23:46 #52
fromsej - du skal nok få dine fortjente points.. ;-)
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juli 2003 - 23:50 #53
*S*
Det er nu mere superanden jeg er efter her, han burde give dig dine points igen.*S*
Det er ikke dig, og jeg lever også fint uden de point, jeg er bare træt af at andre render med point og vi laver alt det hårde arbejde.
Bare et lille hjertesuk. ;o)
Avatar billede zaditor Nybegynder
22. juli 2003 - 23:53 #54
Jae... Det går nok.. prøver lige, om jeg kan finde ud af det...
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juli 2003 - 23:54 #55
Det kan du.*S*
Ellers tales vi ved i morgen.
Avatar billede fromsej Praktikant
23. juli 2003 - 17:36 #56
Lige for at sætte alt på plads omkring Messenger Plus:
http://www.spywareinfo.com/newsletter/archives/june-2003/3.php
Avatar billede superanden Nybegynder
23. juli 2003 - 22:50 #57
fromsej <- jeg har jo svaret på hans spørgsmål.!

han ville have den fjernet og det fortalte jeg ham hvordan han gjorde, og det har han så accepteret som et gyldigt svar.
Avatar billede mandrilln Nybegynder
21. juni 2004 - 18:35 #58
Hej, jeg har læst denne samtale, og selv fuldt med, da jeg også selv lige har inst. plus 2 og fik det samme problem, jeg har kørt Hijackthis igennem og slettet de filer i har snakket om der skulle slettes, endda fem seks gange, men én fil bliver ved med at være der, og min toolbar bliver der også sådan ser min log ud:

Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 18:35:34, on 21-06-2004
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Norton Personal Firewall\NISUM.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\PROGRA~1\DRAWMO~1\Owns Scr Size.exe
C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\SchSvr\SchSvr.exe
F:\Musik\Totalrecorder\Record\TotRecSched.exe
C:\WINDOWS\System32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\wkcalrem.exe
C:\Programmer\Norton Personal Firewall\ccPxySvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
F:\Programmer\Hijack-this\hijackthis.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://mysearchnow.com/passthrough/index.html?http://about:blank
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: (no name) - {4A2AACF3-ADF6-11D5-98A9-00E018981B9E} - C:\Programmer\NewDotNet\newdotnet6_30.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AceGain LiveUpdate] F:\Spil\Battlefield Vietnam\LiveUpdate.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Type download] C:\PROGRA~1\DRAWMO~1\Owns Scr Size.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\System32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WorksFUD] C:\Programmer\Microsoft Works\wkfud.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Portfolio] C:\Programmer\Microsoft Works\WksSb.exe /AllUsers
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Update Detection] C:\Programmer\Microsoft Works\WkDetect.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinDVR SchSvr] "C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\SchSvr\SchSvr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [TotalRecorderScheduler] "F:\Musik\Totalrecorder\Record\TotRecSched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~2.DLL,NewDotNetStartup -s
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDElbyCDFL] "F:\Programmer\CloneCD\ElbyCheck.exe" /L ElbyCDFL
O4 - HKCU\..\Run: [STYLEXP] C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe -Hide
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Global Startup: InterVideo WinCinema Manager.lnk = C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: Påmindelser i Microsoft Works Kalender.lnk = ?
O10 - Hijacked Internet access by New.Net
O16 - DPF: {02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B} - http://www.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab
O16 - DPF: {166B1BCA-3F9C-11CF-8075-444553540000} (Shockwave ActiveX Control) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/director/sw.cab
O16 - DPF: {CE28D5D2-60CF-4C7D-9FE8-0F47A3308078} (ActiveDataInfo Class) - http://www.symantec.com/techsupp/activedata/SymAData.dll
O16 - DPF: {E77C0D62-882A-456F-AD8F-7C6C9569B8C7} (ActiveDataObj Class) - http://www.symantec.com/techsupp/activedata/ActiveData.cab

Den første fil: R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://mysearchnow.com/passthrough/index.html?http://about:blank ::: Kan jeg ikke få slettet, derfor er min startside hele tiden about:blank

Hjælp mig med det sidste... Tak
Avatar billede gil-galad Nybegynder
21. juni 2004 - 21:45 #59
opret nyt spørgsmål...