Avatar billede cartesius Nybegynder
30. maj 2003 - 20:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Adobe Acrobat fryser

Jeg bruger Adobe Acrobat 5.0 med Windows Me. Når jeg konverterer f.eks. et Word-dokument (det gælder også i andre programmer) til PDF ved hjælp af Distiller-printeren, går Distiller kold ("svarer ikke"). Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere Acrobat, men lige lidt hjælper det. Kender nogen af jer til problemet, og ved I, hvad der kan være galt?
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. maj 2003 - 21:53 #1
ME står som bekendt for Multiple Errors, så mit første gæt vil være at det er ME der er problemet. Prøv at kikke op Adobes download side om der skulle være kommet nogle patches til acrobaten. Hvis der kommet nogle sådan, så hent dem og installer, løser det problemet, så lå fejlen hos acrobaten. Hvis det ikke løser problemet, så smid ME ud og installer et ordentligt og ikke helt så fejlbehæftet system. F.eks. windows 2000, der køre klippe stabilt
Avatar billede popsy Novice
31. maj 2003 - 08:23 #2
Prøv evt. at slå auto update funktionen fra i Acrobat, mit har kørt fejlfrit siden jeg fandt på at prøve det :)
Avatar billede cartesius Nybegynder
02. juni 2003 - 11:17 #3
Tak for jeres forslag, men desværre virkede ikke noget af det :-(
  Jeg er egentlig godt tilfreds med Me, og Acrobat plejer at virke fint, men ikke efter den seneste formatering. Jeg har installeret opdateringerne fra Adobe og slået Autoupdate fra, men det virkede altså ikke. Som midlertidig løsning har jeg installeret PDFFactory, som kan lave PDF-filer og som virker, men det er nu ikke det samme som Acrobat... desværre.
Avatar billede popsy Novice
12. juni 2003 - 02:41 #4
Du bør nok give noget feedback, eller få lukket spørgsmålet igen :)
Husk at du kan oprette et nyt, hvis du ikke har fået et svar du kunne bruge indenfor 7 dage.
Avatar billede cartesius Nybegynder
12. juni 2003 - 07:31 #5
Hvad mener du med feedback (points?) + hvordan lukker man spørgsmålet?
Avatar billede popsy Novice
12. juni 2003 - 13:02 #6
Der er ikke sket noget i dette sp. siden d. 2/6. Så bør du enten komme med flere oplysninger, eller lægge et svar selv, som du efterfølgende accepterer, så spørgsmålet er lukket.
Avatar billede cartesius Nybegynder
12. juni 2003 - 13:31 #7
:-(