Avatar billede agie Nybegynder
19. marts 2003 - 06:23 Der er 4 kommentarer

Cannon Power Shot S10 instalationsproblemer

Har købt ny compyter med Windows XP, og har installeret softwaren samt downloaded en driver fra Canons hjemmeside, men får hele tiden at vide at der ikke er nogen forbindelse til kameraet, igennem USB portene. Har kontroleret USB portene er aktive.Den serielle port virker fint. Digital kameraet har fungeret fint på min gamle PC med WIN. 98.
Avatar billede bredker Nybegynder
22. marts 2003 - 03:39 #1
Så fandt jeg løsningen på mit eget problem , det er sikkert den samme løsning du skal bruge
du skal hente den nyeste farmware og driver til win2000/xp
driveren skal du unzippe , del ligger så i mappen windows\temp\englis
her er der en setup,efter at du har kørt den skal du instalere din driver igen så skulle det virke
http://www.canon.dk/index1.htm
Avatar billede agie Nybegynder
26. marts 2003 - 06:12 #2
Jeg har fået løst problemet med mit kamera nu.Det var i min BIAS at der ikke var hul igennem, tak for hjælpen.
Avatar billede bredker Nybegynder
09. juni 2003 - 22:23 #3
lukketid
Avatar billede bredker Nybegynder
22. juni 2003 - 21:50 #4
stadig  lukketid