Avatar billede vante Nybegynder
17. marts 2003 - 12:29 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål printer venlige

Hej eksperten

Jeg har et forslag til jer. Hvorfor gør i ikke spørgsmålene printer venlige? Jeg er en flittig bruger af eksperten, men til tider kunne jeg godt tænke mig at have mulighed for at kunne printe spørgsmålene og kommentarene ud. Jeg kunne godt tænke mig det fordi jeg tit bruger dem til at slå op i når jeg koder.

Mvh Vante
Avatar billede summer Mester
17. marts 2003 - 12:40 #1
Fin ide. Det er irriterende langsommeligt, hvis man vil lave en udskrift.
Avatar billede exp Juniormester
17. marts 2003 - 12:51 #2
Hehe... dette spørgsmål bvar også oppe for et års tid siden... nothing happened!
Avatar billede vante Nybegynder
17. marts 2003 - 13:16 #3
Så må vi da håbe der sker noget denne gang!!!;-)
Avatar billede exp Juniormester
17. marts 2003 - 13:21 #4
sikkert ikke - men det kan jo være jeg tager fejl...
Avatar billede bearhugx Nybegynder
17. marts 2003 - 15:49 #5
Jeg oprettede http://www.eksperten.dk/spm/261870 [Indførelse af "Print denne side"-knap] d. 24. september sidste år - og der er ikke sket noget endnu....

Det værste af det hele er, at det burde være en simpel ting at lave...

/Søren Munk Skrøder
Avatar billede dmcn Praktikant
17. marts 2003 - 15:53 #6
Jeg har sendt linket samt lidt info om hvordan det kunne laves til admin. Han lød ikke afvisende, og vil vist prøve at undersøge mulighederne. =)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
17. marts 2003 - 15:57 #7
Takker -- for jeg overvejede lige om jeg skulle til at lave en spm-side-ripper, som så formaterede det om til et mere udskriftsvenligt format...

Hvis admin på et tidspunkt giver en bemærkning om, hvornår sådan en funktion ville være færdig så ville jeg være meget glad!

/Søren
Avatar billede exp Juniormester
27. maj 2003 - 10:32 #8
Lukketid?
Avatar billede bearhugx Nybegynder
27. maj 2003 - 16:06 #9
desværre ... Og der er ikke kommet noget konstruktivt fra admin denne gang heller :-/

/Søren
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 22:03 #10
Luk venligst spm.!
Avatar billede vante Nybegynder
15. juni 2004 - 13:37 #11
Så lukker jeg det..