Avatar billede hannen_hans Nybegynder
15. marts 2003 - 13:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

opengl

hvor finder jeg den nyeste opengl???
Avatar billede popsy Novice
15. marts 2003 - 13:24 #1
www.nvidia.com til geforce kort
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
15. marts 2003 - 13:44 #2
Lige her; http://www.tweakup.dk/HTML/download/nvidia.htm
Er meget nemmere end nvidia.com .....
Avatar billede hannen_hans Nybegynder
15. marts 2003 - 14:44 #3
hverfor en af dem????
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. marts 2003 - 20:21 #4
hannen_hans> hvorfor afviser du et udmærket svar? Du skal vælge den driver der passer til dit system.
Avatar billede hannen_hans Nybegynder
16. marts 2003 - 01:01 #5
undskyld men jeg er helt blank og der var ikke noget der hed opengl
Avatar billede popsy Novice
16. marts 2003 - 01:17 #6
opengl er med i den driver du henter på begge links, hvilket grafikkort har du?
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
16. marts 2003 - 02:37 #7
hannen_hans  >> Det link jeg gav dig virker perfekt og er med OpenGL ...Det skader ikke at læse tekstenerne på siden... ;) eller noget ....
Avatar billede hannen_hans Nybegynder
16. marts 2003 - 10:03 #8
beklager jeg er 11 år og fatter ikke en skid derinde. jeg skal bruge opengl til 'medal of honor' men jeg har brug for at vide hvordan jeg finder den jeg skal bruge. er det en af de der nforce???
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
16. marts 2003 - 11:35 #9
hannen hans >> Hvis du har "Windows 95 - Windows 98 - Windows 98SE & Windows ME" så skal du vælge den her driver: Detonator 4 43.00 (som jo er den nye) & hvis du har "Windows 2000 eller Windows XP" skal du vælge den her driver: Detonator 4 43.30

Og så downloader du den bare og installere den & genstarter din pc og så virker det.....
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
16. marts 2003 - 23:26 #10
Tak for points, håber du fik det til at virke ....