Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2003 - 17:15 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

flinke brugere

jeg ved godt dethar været diskuteret før, men hvad med at oprette et eller andet system der viser hvor flink folk rent faktisk er til at udelle de point de har givet til et spørgsmål.

jeg mener det er ret træls at bruge tid på at give svar på spørgsmål og så ikke få point enten fordi personen aldrig udeller nogen eller også hvis personen beholder pointne selv.

derfor ville det være rart hvis man kunne se om hvor mange gange ud af hvor hvor mange gange der er blevet udelt point hos den enkle person

hvad syntes i?
Avatar billede fromsej Praktikant
14. marts 2003 - 17:19 #1
Diskussionen kører her:
http://www.ebruger.dk/vis.asp?id=70
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2003 - 17:37 #2
tak for tippet fromsej men vil også gerne høre andre end dem der bruger ebruger
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2003 - 12:33 #3
Du kan da bare kigge i brugerens profil http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?sort=%40&order=asc&catid=0&q=&navn=gruf&option=22 og se om der er mange åbne spørgsmål.
Avatar billede fromsej Praktikant
15. marts 2003 - 12:36 #4
schulze>>Det er en god idé , det har jeg gjort længe , hvis det er folk jeg ikke kender.
Og så har jeg en lille .txt fil på skrivebordet til de værste tumper.*S*
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2003 - 16:21 #5
det er bare besværligt at skulle ind og tjeke hver gang
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2003 - 16:23 #6
så skal man åbne samtlige spørgsmål fra en bruger for at se hvor mange åbne der er
Avatar billede fromsej Praktikant
15. marts 2003 - 16:24 #7
Du kan kigge pointregnskab , der står hvor mange points bruger har ude.*S*
Avatar billede fromsej Praktikant
15. marts 2003 - 16:24 #8
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2003 - 16:27 #9
ja ok det er rigtigt nok men det hjælper ikke på dem der beholder pointne selv
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2003 - 16:28 #10
men korrekt der hjælper lidt
Avatar billede fromsej Praktikant
15. marts 2003 - 16:30 #11
Dem er der nok ikke andet at gøre ved , end at undlade at hjælpe dem , og nogle gange i klare og tydelige vendinger forklare dem hvorfor de ikke får hjælp.*S*
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2003 - 20:33 #12
nej oki det ville bare være rart med en funktion hvor man kunne se hvor mange gange de havde beholdt pointne selv
Avatar billede fromsej Praktikant
16. marts 2003 - 20:38 #13
Så skal man også vurdere om det var i orden eller ikke iorden at beholde dem selv.
Det er ikke nemt at lave noget der virker , selvom jeg sagtens kan følge dig.*S*