Avatar billede 74461682 Nybegynder
03. marts 2003 - 13:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HarddiskVil ikke modtage et program.

Hej
Jeg har et problem med at ligge et program ind på min harddisk. Idet jeg trykker på * setup * iconet for at ligge programmet ind for jeg at vide at min harddisk er for lille. Da den er på 60 Giga og ikke har brugt mere end 5-6 giga, forstår jeg ikke hvorfor den ikke vil ligge den ind. Den fortæller også inden jeg selv kan vælge på hvillket drev jeg vil bruge at der ikke er plads nok.
Er det noget i min Bios opsætning der fejler ???
Håber på hurtig svar.
Mange venlige hilsner
Martin Faurholdt
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. marts 2003 - 13:18 #1
Du skal højst sandsynligt køre en scandisk for at få windows til at se størrelsen på harddisken korrekt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. marts 2003 - 13:19 #2
Hvilket OS?

P.s. hvorfor valgte du denne kategori? Den er helt forkert nemlig :)
Avatar billede the_collector Novice
03. marts 2003 - 13:22 #3
Hvilket program drejer det sig om.
Jeg mener at have set at visse programmer har et installationsprogram, som kun kan se f.eks. 32 GB plads. En 60 GB disk, bliver derfor til en harddisk med negativ plads tilbage, derfor tror den at der ikke er nok plads tilbage. Jeg mener dog at alle nye programmer ikke har det problem, men kun visse gamle programmer.
Avatar billede soreno Praktikant
03. marts 2003 - 13:22 #4
Nogle installere har problmer med harddiske af en vis størrelse. Hvor gammelt et program er det du forsøger at installere (måske du skal have fat i en nyere version) ?
Avatar billede 74461682 Nybegynder
04. marts 2003 - 06:39 #5
Hej allesammen og tak for jeres svar.
Det handler sig om et teknisk tegneprogram " autocad 14 " som jeg bøvler med. Min maskine er kun 4 månder gammel, en webtech pc 4140, købt hos Teledanmark og kører med XP.
Hilsen Martin
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. marts 2003 - 09:04 #6
Det ville nu være rart med lidt feedback på div. løsningsforeslag...............