Avatar billede mal_t Nybegynder
28. februar 2003 - 22:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Spil i kategori Oversigt

Har i nogensinde overvejet og få Spil ind under kategori oversigt, nu jeg har op til flere gange set spørgsmål om battlefield, Counter Strike, Mafia osv. blevet oprettet i Fri debat, da folk ikke ved hvor ellers de skal oprette deres spørgsmål!

bare en lille tanke

/MaL_T
Avatar billede dmcn Praktikant
28. februar 2003 - 22:12 #1
Ja, det er overvejet og droppet igen. Folkene bag eksperten mener det vil tiltrække det "forkerte" publikum, altså i høj grad yngre og derfor mere umodne brugere. Dette kan i sidste ende trække hele ekspertens niveau ned, hvilket absolut ikke er ønskeligt - og jeg er helt enig med dem. :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. februar 2003 - 22:13 #2
Ja - men folkene bag eksperten har besluttet at siden her kun er til IT - og spil hører ikke ind under IT - så der vil ikke blive oprettet en sådan kategori + eksperten ville blive oversvømmet af folk der kun spurgte i spil kategorien
Avatar billede mal_t Nybegynder
28. februar 2003 - 22:14 #3
Okay, jeg forstår, og er enig!
havde bare ikke tænkt på det på den måde, hvis jeg da overhovedet havde tænkt ? ;)
Nå, så kan vi vel godt lukke dette spørgsmål!
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. februar 2003 - 22:15 #4
;)
Avatar billede Wezio Juniormester
20. marts 2003 - 23:14 #5
Mal_t>>> Jeg kan ikke finde din mail-adresse nogen steder, er du ikke lige sød at droppe mig en mail på kasper@danscape.dk , jeg skal bruge noget design hjælp.. du har før hjulpet mig med Ådalsparkens Fritidscenters hjemmeside, som blev kanon god! :o)