Avatar billede game_tracker Nybegynder
01. februar 2003 - 20:32 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

expnote kun for exppro medlemmer

Hvorfor laver man ikke bare expnote til exp pro medlemmer så er der vel flere der vil være pro og dermed kan exp tjæne penge til at gøre exp bæder og hurtiger
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. februar 2003 - 20:48 #1
Hvor finden man noget info om expnote, hvad er det, hvad kan det, hvad bruges det til
Avatar billede double-g Juniormester
01. februar 2003 - 20:49 #2
Avatar billede double-g Juniormester
01. februar 2003 - 20:50 #3
citat :
Hvad er?
Expnote er overgangen fra e-mails til direkte notifikation når der på eksperten.dk sker noget, der vedrører dig.

Hvordan?
Du downloader her på sitet expnote-klienten og tilmelder dig expnote-tjenesten under 'Konto >> expnote' på eksperten.dk. Det kræver at du selvfølgelig er tilmeldt som bruger på eksperten.dk

Hvorfor?
Du slipper for en strøm af e-mails fra Eksperten mailrobot og får i stedet besked gennem klient-programmet, f.eks. når nogen har svaret på et spørgsmål du har oprettet - med det samme. Du behøver ikke længere at vente på at Eksperten mailrobot får sendt e-mails rundt.
BEMÆRK: expnote er stadig under test og du vil derfor fortsat modtage e-mails
Avatar billede fangel Nybegynder
01. februar 2003 - 20:52 #4
fordi ikke alle gidder bruge penge på at hjælpe andre... ;)

jeg er på exp.dk for at hjælpe andre, og expNOTE hjæplper mig (en gang i mellem, ikke altid den virker 100%) i denne sag... indrømmet jeg laver også selv spm... men jeg svare på en del flere en jeg stiller...

derfor kan jeg ikke se nogen grund til at lave expNOTE en PRO ting... hvorfor gøre sådan at folk der, af egen fri vilje, hjælper andre, skal give penge for at kunne få lov til dette...

så helt ærligt, jeg synes dette er et meget dårligt foreslag, da de virkelige eksperter så bare går et andet sted hen (xperten.com eller solutions2all.dk)

det skal også husket at expNOTE er lavet af frivilige for at hjælpe exp.dk, hvorfor skal exp.dk tjene penge på noget som nogle af den tilhængere har lavet friviligt og uden at de for noget for det...

jeg er også mod pointsystemet, da der er gået inflation i pointene, og man i lang tid ikke har kunne bruge sine point til noget... nu er der da kommet noget man kan bruge sine point til (læs eNyt) er jeg begyndt at lægge svar igen, men ellers har jeg kun lagt kommentare...

efter min mening burde der ikke være point, men kun "antal bekræftede svar", så kunne man se om personen har svare på 20 (til 10p), istedet for bare 1 til 200p...
man kunne muligvis har det som antal svarede lette spm, mellem spm og svære spm... det med at kan kan give flere point for det end svær... (60 = svær, 200 = over meget total svær eller hva')
MEN, nu kan man bruge sine point til noget, så nu er der lidt grund til det, men mener stadig man burde fjerne (andet pointantal)

MEN MEN MEN, al de sidste var jo offtopic, og det skal en del nok beskylde mig for... så jeg tror jeg holder her...

Morten Fangel (over and out, roger?)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
01. februar 2003 - 20:57 #5
var lidt skeptisk med at prøve exp pro men syntes at i skulle prøve det det hjælper mig for vildt og exp får en helt ny mening
Avatar billede fangel Nybegynder
01. februar 2003 - 21:01 #6
nu har du jo også oprettet ca 5 gange så mange spm som du har svaret på... for mig er det min. omvendt... ;) dog kan man ikke se det på min profil, da jeg jo kun har lagt kommentare...

jeg står fast, jeg vil ikke give penge for at hjælpe andre...

Morten
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2003 - 21:31 #7
hmmm... jeg bruger ikke expnote - den mangler en væsentlig funktion før jeg gider bruge den, nemlig at man kan læse svar/kommentarer i beskederne man får via expnote - og ja jeg er Pro og bruger den funktion. Så for mig ville det være et skridt tilbage at bruge den. Så nej, expnote skal IKKE være til pro medlemmer men til dem som IKKE vil betale for et pro-medlemsskab (eller vinder sådan et :))
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2003 - 21:33 #8
manglede lige noget:
"og ja jeg er Pro og bruger den funktion at se kommentarer/svar direkte i mailen om at en har kommenteret/svaret i et spørgsmål + oprettet et spørgsmål hvor man også kan læse spørgsmålet i teksten"

Sorry - ved ikke helt hvad der skete der ;)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
01. februar 2003 - 21:37 #9
hehe. hmm så vil det da være nice hvis man som pro vil få extra muligheder med expnote
Avatar billede double-g Juniormester
01. februar 2003 - 21:43 #10
dsj (udvikleren) har kommenteret det med at få teksten med i http://www.eksperten.dk/spm/295428 :

At indholdet af spørgsmålene kommer med er noget der ligger længere ude i fremtiden. Nu skal vi først have systemet til at fungere. Det er ikke besværligt at lave, men så skal systemet også til at skelne mellem pro-brugere og ikke pro, og så skal vi først efter test-perioden have nogle aftaler på bordet med IDG om, hvem der må bruge systemet osv. osv.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2003 - 21:43 #11
tjah... måske :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2003 - 21:59 #12
double-g> tak for opfriskningen af min hukommelse :)

P.s. jeg syntes expnote er en kanon ide - jeg bruger den bare ikke :)