Avatar billede mufasa1 Nybegynder
01. februar 2003 - 16:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Download af mediaplayer 9,0

Jeg kan ikke forstå, at når jeg forsøger at downloade mediaplayer 9,0 via microsoft.com, til min XP-professionel, så skriver den, at exe filen ikke er win32, et eller andet, og så kan jeg ikke komme videre.

Er der nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2003 - 16:50 #1
Der er sket en fejl i downloadningen - hent den igen, så virker den sikkert.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2003 - 16:50 #2
svar :)
Avatar billede fortes Nybegynder
01. februar 2003 - 16:50 #3
prøv at hente den herfra http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/intl/download/default.asp?DispLang=da
jeg har lige hentet den, og den virkede fint hos mig, der kan have været fejl i overførslen hos dig
Avatar billede mufasa1 Nybegynder
01. februar 2003 - 16:57 #4
Det hjælper heller ikke på ovenstående link. Den skriver, jeg citerer: C:/documents and settings/skrivebord/"MPsetupXP.exe" er ikke et gyldig win32 program
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2003 - 21:42 #5
Har du winzip installeret? evt. winrar?
hvis ja, så højreklik på filen og vælg Udpak til MPsetupXP\ - det er winrar der ser sådan ud - har ikke winzip installeret i øjeblikket så kan ikke sige hvordan den siger det...

Når og HVIS den kan pakkes ud - så gå i mappen MPsetupXP på skrivebordet og klik på setup_wm.exe - så skulle installationen gå igang.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. februar 2003 - 10:23 #6
Det virkede IKKE på det link han gav - alligevel virkede det???

Giv lige en forklaring!
Avatar billede mufasa1 Nybegynder
04. februar 2003 - 12:20 #7
Ved ikke hvorfor, men resten af den dag jeg forsøgte virkede det ikke fra det link, den hentede kun 1.86 mb af 9,88. Men i går fungerede linket upåklageligt og jeg kunne downloade det hele uden problemer.

Men tak for hjælpen
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. februar 2003 - 12:27 #8
oki doki - takker.