Avatar billede clausjul Nybegynder
25. januar 2003 - 14:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kontaktpersoner i Outlook -> Adressekartotek

Jeg har en del kontaktpersoner i Outlook, men min adressekartotek er tom. Jeg ønsker at bruge adressekartotek til at hente e-mail adresserne frem. I adressekartoteket er der kun en mappe som hedder "Private kontaktpersoner" - Hvordan kan jeg få elementerne fra kontaktpersoner-mappen over til adressebogen? Har prøvet at eksportere/importere uden held.
Avatar billede mile Juniormester
27. januar 2003 - 12:13 #1
Hvorfor lader du dem da ikke ligge i kontaktpersoner ? Prøv flg.:

Klik med højre musetast på kontaktpersonmappen og vælg egenskaber.
Vælg fanen "Outlook adressekartotek"
Sæt mærke i "Anvende denne mappe som adressekartotek til email.
Avatar billede clausjul Nybegynder
27. januar 2003 - 21:51 #2
Det kan jeg ikke - I fanen "Outlook adressekartotek" er checkboxen til "Anvende denne mappe som adressekartotek til email" disabled! Hvorfor??
Avatar billede mile Juniormester
28. januar 2003 - 08:30 #3
Fordi Outlookadressekartoteket ikke er tilsluttet under Serviceprogrammer eller email-konti, alt efter hvilken Outlook version du har.
Avatar billede clausjul Nybegynder
08. april 2003 - 07:59 #4
Slut