Avatar billede kruuse Nybegynder
14. januar 2003 - 21:39 Der er 8 kommentarer

Dansk XP Bluetooth Update

Jeg mangler VIRKELIG denne fil: q323183_wxp_sp2_x86_dan

Det er i forbindelse med installationen af en Microsoft BlueTooth Mus, så hjælp mig...

Derefter, hvis der er nogen der har erfaring med at få denne blåtand-mus til at snakke med en Nokia 6120
Avatar billede chrede Nybegynder
14. januar 2003 - 22:31 #1
hvad skulle en mus og mobiltelefon tale om ? :-)
Avatar billede kruuse Nybegynder
15. januar 2003 - 00:04 #2
ha-ha... Ja det var måske sjovt... Så får man en mail, og skynder sig ind for at se hvem der har kunne hjælpe, og begynder allerede at glæde sig over at problemet måske er løst... Og så er det bare en der forsøger at være morsom... ;-)

Nå når nu begejstringen er faldet sammen igen, så mangler jeg altså stadig den fil meget... Og forresten så er det selvfølgelig ikke en 6120 (findes den overhovedet) men en 6310 at den skal snak... nå nej "kommunikere elektronisk" med...
Avatar billede fusion Nybegynder
10. februar 2003 - 19:57 #3
Skægt nok at du har det problem, fordi jeg har præcis det samme problem. Jeg kan heller ikke få musen installeret, da jeg også mangler samme fil. Jeg kunne også godt tænke mig at vide om den kunne arbejde sammen med nokia 6310 (min er godt nok en 6310i). Jeg har på opfordring sendt en mail til microsoft og bedt om filen, så hvis jeg får det til at virke skal jeg nok sige til.
Avatar billede fusion Nybegynder
12. februar 2003 - 02:52 #4
så har jeg fundet filen der skal bruges.. jeg har installerete det og musen virker nu, så nu mangler jeg bare at få telefonen til at virke sammen med.

filen der skal bruges kan hentes på følgende link:

http://web01.microsoft.se/portfolio/browse.asp?Folder=/Latest%20Product%20Box%20Shots/Wireless%20IntelliMouse%20Explorer%20for%20Bluetooth/MISC/DAN
Avatar billede kruuse Nybegynder
17. februar 2003 - 16:05 #5
hmm - så har jeg selv fundet "løsningen" på 6310.

Nokia's datasuite vil kun snakke bluetooth via et bestemt bluetooth kort (Socket) Og generelt skulle Microsoft bluetooth ikke kunne bruges sammen med nogle telefoner (dog til opkald) Så - hmmm - hvorfor har jeg købt en bluetooth mus :-(
Avatar billede koldy Nybegynder
23. april 2003 - 19:59 #6
Wierd at der så er en mobiltlf på pakken og at der står "Easily connect Bluetooth-compatible devices* to your pc, without wires by simply plugging in the Microsoft USB transceiver for Bluetooth." hvor den stjerne henviser til at der maximalt kan tilsluttes op til 7 Bluetooth devices til... :) det skulle virker, det håber jeg sååå sandeligt da, da jeg lige selv har invisteret i sådan en mus, og det var meningen at jeg skulle kunne kommunikere med min mobi også :) (t68i).. :)

Held og Lykke med det :)
Avatar billede ilithanos Nybegynder
12. juli 2003 - 15:06 #7
har samme problem... men kan finde nogen fil på det link. Nogen der har et link som kan bruges?
Avatar billede ilithanos Nybegynder
12. juli 2003 - 15:57 #8
http://www.kandu.dk/dk/news/291451/groupid/30701 <<< her er løsningen til problemet... du kan finde det som en zip fil her... løste mit problem