Avatar billede lagkage Nybegynder
13. januar 2003 - 20:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PS 2 backup

Jeg har lige købt en DVD-brænder til det formål at lave ps2 og DVD backups, så mine børn ikke ødelægger disse!!!

Problemet er når jeg laver en PS 2 kopi siger min playstation at den ikke kan læse den!!!!

Hvad skal jeg gøre for at den virker jeg har en messiah chip i?????????

PS 2 Jeg laver en copy cd i det nye NERO, er der andre programmer som kan gøre det eller lign.....
Avatar billede skyttegaard Nybegynder
13. januar 2003 - 20:27 #1
Der skal du nok have en modchip i din PS2 - som standard kan den kun læse blue discs - ikke de "blanke" standard DVD eller DVD-R / DVD+R
Avatar billede lagkage Nybegynder
13. januar 2003 - 22:09 #2
Jeg har jo en modchip i, i forbindelse med messiah chippen!!! Kan det være forbi en playstation ikke kan læse DVD+r men kun dvd-r??????
Avatar billede kruuse Nybegynder
14. januar 2003 - 12:43 #3
Så vidt jeg ved kan Playstation2 KUN læse backup spil på DVD-R/RW, og det virker fint. Men hvis man ikke har en chip, så vil den kun læse backup FILM på DVD+R

Jeg bruger også NERO, og der går det fint (Prøvet på både NEO-4 og Messiah). Jeg har prøvet med flere mærker medier, og ikke fundet nogen der giver problemer.
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2003 - 03:09 #4
er det lukket! har muligvis rn løsning