Avatar billede lagkage Nybegynder
05. januar 2003 - 19:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Video kortet er væk

Jeg har lige sat min DVD-brænder til for første gang og da jeg tænder min computer kommer der intet frem på skærmen, men jeg kan høre computeren arbejder som den skal.

På min skærm siger den at der ikke er nogen video card connection.

Hvad gør jeg for at den finder mit video kort (det er vel grafikkortet?)

P.S. har prøvet at pille DVD-brænderen fra og tænde igen dette virker heller ikke.
Avatar billede lagkage Nybegynder
05. januar 2003 - 19:21 #1
Er den for svær eller er der ingen der vil hjælpe?????
Avatar billede sekam Nybegynder
05. januar 2003 - 19:40 #2
Tag grafikkortet ud og sæt det i Igen.
Sørg for at det sidder helt nede i AGP/PCI stikket.
Avatar billede fragz Nybegynder
07. januar 2003 - 11:30 #3
evt, skift irq på grafikkortet eller brænderen.
Avatar billede lagkage Nybegynder
08. januar 2003 - 11:19 #4
Hej Fragz giv mig svaret i stedet for en kommentar så har du tjent nogle point for det var lige netop hvad jeg skulle!!!!
Avatar billede fragz Nybegynder
08. januar 2003 - 12:29 #5
Her er svaret så..:=) er glad for at du fik det til at virke.