Avatar billede madiedk Nybegynder
05. januar 2003 - 18:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvad for en fladsærm?

jeg skal til at købe en samsung fladskærm, jeg er bare lidt i tvivl om hvad for en jeg vælge.

jeg har kigget på følgende:

Samsung SyncMaster 152B Silver
Samsung SyncMaster 152T Silver
Samsung SyncMaster 151P Silver

hvad for en skærm er den bedste og hvad for en vil i anbefale?
Avatar billede lagkage Nybegynder
05. januar 2003 - 19:13 #1
Jeg vil anbefale 152B silver , da det er den som kører med pt. største opløsning og kvalitet. Mange fladskærme kan ikke køre action prægede spil da de så begynder og flimre men det kan fx 152B. De andre kan også men ikke på samme niveau!!!!
Avatar billede madiedk Nybegynder
05. januar 2003 - 19:31 #2
jamen er den eneste forskel på 152b og 152t at 152t har dvi udgang?
Avatar billede lagkage Nybegynder
05. januar 2003 - 19:42 #3
Jo det kan man godt sige, men efter hvad jeg har hørt så skulle 152B være bedre, det kan der også argumenteres for da de 2 skærme jo næsten koster det samme og dermed må der jo være en forbedring i 152B for Dvi udgangen koster jo også penge!!!!
Avatar billede madiedk Nybegynder
07. januar 2003 - 15:33 #4
svar i stedet for kommentar
Avatar billede lagkage Nybegynder
08. januar 2003 - 11:20 #5
Tilfreds nu??? jeg har godt nok også brug for nogle point!!!!! Takker