Avatar billede michael-k Nybegynder
05. december 2002 - 14:53 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

spil i 3d kategorien !!

Så skete det igen man får en mail fordi der er kommet nyt spørgsmål i 3d kategorien, man trykker og glæder sig til at udgive sin lille viden. Hvad ser man så en der ikke kan få sit spil til at virke :(  Det sker en del at folk opretter spil spørgsmål i den kategori  belastende :)

Så jeg har et forslag, har hørt at i sidder og er ved at lave reglerne om på eksperten. Kunne i ikke tilføje en lille guide eller hvad man kan kalde det, så man kan se hvor man skal oprette sine spørgsmål  feks som dette:

3d andre    Kategori til andre 3d programmer.
Fri debat  Her kan alt diskuteres  (spil, knallert og musik)

Det ville være en fed ide tror jeg ;)
Avatar billede boooboo Nybegynder
05. december 2002 - 14:56 #1
1: Hvad folk opretter spørgsmål om, rager sådan set ikke dig...
2: Hvis de mener kategorien er korrekt, well...
Avatar billede michael-k Nybegynder
05. december 2002 - 14:58 #2
1. Syntes da det bestemt rager mig nu er jeg lige som bruger som du er på eksperten.
2. Med det sprog sidder du sikkert en del og diskutere knallert tuning på fri debat, husk nu og få taget dit kanllert kørerkort når du bliver 14  så ville du sikkert også syntes det var møg irreterende folk oprettede spørgsmål i kanllert kategorien som handlede og asp
Avatar billede benjams69 Nybegynder
05. december 2002 - 14:59 #3
Jeg er helt enig med >>boooboo !!!
Avatar billede boooboo Nybegynder
05. december 2002 - 15:00 #4
michael-k .... tsk tsk tsk... Hvilket sprog mener du? Som jeg kan se det lige nu, er det dig som bruger et 'sprog', og det er vist ikke første gang man har set det
Avatar billede benjams69 Nybegynder
05. december 2002 - 15:00 #5
Hvordan kan du sige at en gut, som har et 3d spil ikke kan få det til at virke ikke hører ind under 3d-spil??? Det er da det mest logiske...
Avatar billede michael-k Nybegynder
05. december 2002 - 15:01 #6
så kunne vi jo bare have en kategori på eksperten hvis det var lige godt hvor man smider sine spørgsmål ??
Avatar billede and.vang Nybegynder
05. december 2002 - 15:01 #7
Mener faktisk der bør være en kategori til spil, for selvom det er sjældent så sker det at sådanne spørgsmål ryger de forkerte steder hen. Når der er mange andre områder, der er dækket meget bredt og med masser af kategorier, så syens jeg godt der kunne falde en enkelt af til spil (selvom jeg bestemt er imod, at Eksperten bliver et forum udelukkende for spilnørder). :)

/Anders
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
05. december 2002 - 15:02 #8
Lad os nu lige få salontonen herinde - vi skal jo alle være her.

BTW enig med michael-k og and.vang

Ny kategori!
Avatar billede michael-k Nybegynder
05. december 2002 - 15:04 #9
benjamin hvis du kigger på kategorien hedder den ikke 3d spil  men 3d andet  de andre hedder  3d studio max  , AutoCad  osv.  hvis man ligger to og to sammen kan man så regne ud at andre på betyde andre 3d programmer :)

Ligesom i billedhehandling  hedder en  photoshop en anden paint shop pro  osv.  Andre betyder jo ikke flash, asp eller hvad det nu kan være
Avatar billede mat Nybegynder
05. december 2002 - 15:09 #10
Jeg er enig med michael-k hvis jeg var tilmeldt en kategori for at høre om 3d, ville det da osse irretere mig helt vildt at få mails om spil-spørgsmål. Det er nok mere den vinkel du skal beskue det fra boooboo (som om der ikke er spilfora nok på nettet?).

benjam69 > sidst jeg tjekkede var der ikke en kategori på eksperten der hed 3d-spil?!?

Jeg ser helst ingen spilkategori(er)!

-mat
Avatar billede michael-k Nybegynder
05. december 2002 - 15:12 #11
Er også imod en spil kategori  også derfor jeg ville foreslå man lavede nogle retningslinjer for hvor ens spørgsmål hører til.
I dag hedder det alt der ikke har med it at gøre kommer i fri debat  men nu har spil jo noget med it at gøre    så ville det jo være fint hvis der blev oplyst at fri debat var til spil også  istedet for ikke it relateret spørgmål
Avatar billede benjams69 Nybegynder
05. december 2002 - 15:13 #12
ahh! - så undskylder jeg - der var så bare noget jeg ikke helt havde fattet =)
Avatar billede michael-k Nybegynder
05. december 2002 - 15:21 #13
Mangler lige en kommentar fra coadmin  så vi kan få lukket.

booobo  har du en email  vil gerne have snakket lidt nærmere om denne her udtagelse
michael-k .... tsk tsk tsk... Hvilket sprog mener du? Som jeg kan se det lige nu, er det dig som bruger et 'sprog', og det er vist ikke første gang man har set det

ellers kan du skrive til  michael@teamdesigner.dk  hvis du ikke vil smide din mail i et offentligt forum
Avatar billede boooboo Nybegynder
05. december 2002 - 15:51 #14
lol
Avatar billede michael-k Nybegynder
05. december 2002 - 16:55 #15
tja det viser så hvor latterlig du er desværre men fair nok.

Ser ikke ud til at coadmin har lyst til at kommentere forslaget så må nok heller lukke.

Takker for input  også din booobo ;)
Avatar billede boooboo Nybegynder
05. december 2002 - 17:54 #16
Se nu der, nu er du sur og begynder at svine folk til....
Du har så let ved at misfortolke alt hvad du læser. Men hva fanden, du kan rende mig - Noget for noget du
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
05. december 2002 - 18:07 #17
Hvorfor er det at I ikke vil have en katagori til spil...?
Ingen tvinger jer til at deltage i de spørgsmål... Og selv om katagorien er der eller ej, vil spørgsmålene jo blive oprettet, men i forkerte katagorier, som så vil irritere folk, som michael-k, så det bedste ville være bare at få den oprettet?
Avatar billede michael-k Nybegynder
05. december 2002 - 18:08 #18
okay fint jeg overlever med garanti nok ;)

Det var så en af de grunde jeg ville have du skulle skrive så vi var fri for at spamme spørgsmålet. og så få noget dokumentation på det du siger, men fair nok, det er meget nemt at slynge lort ud og så stikke halen mellem benene.

Dette spørgsmål er lukket så vil du mig noget har du min mail, har desværre ikke din så bliver nød til at forsvare mig her igennem  :(
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
05. december 2002 - 18:16 #19
Kommentar: michael-k
05/12-2002 18:08:41 -> Det var vel til boooboo...? :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
05. december 2002 - 18:22 #20
yep :)
Avatar billede boooboo Nybegynder
05. december 2002 - 20:13 #21
sikker på det?
Avatar billede mat Nybegynder
06. december 2002 - 17:47 #22
crazy_legs > personligt vil jeg gerne undvære en spilkategori (medmindre den var møntet på spil-udvikling) fordi:

1. Eksperten er et forum for IT-interesserede som selv udvikler (i mine øjne)

2. Der er tonsvis af spil-fora på nettet.

3. ja vi kunne lade være med at kigge, men ekspertens server er belastet nok som det er, og en spil-kategori (som er irrelevant for ekspertens målgruppe) vil blot gøre det værre (gætter jeg på).

- mat
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
06. december 2002 - 18:04 #23
Lige en ting:

Hvorfra er det at alle ved hvad ekspertens mål, og målgruppe er, for det eneste jeg kan finde er:

"Kort fortalt er Eksperten.dk et online forum, hvor medlemmerne svarer på hinandens spørgsmål indenfor IT. Det er gratis at blive medlem!"

For mig ser det ud som om, en del brugere har fået en idé om hvad formålet med E er, uden noget grundlag...

Jeg siger ikke dette for at fornærne folk, men jeg har faktisk gået og tænkt lidt over det, og jeg kunne ikke finde andet end det der står overfor...
Avatar billede michael-k Nybegynder
07. december 2002 - 10:08 #24
Nu har jeg hørt såvel almindelige brugere og coadmin sige det igen og igen at eksperten ikke er for cs nørder og knallert nørder.
Så det er enlig der jeg har det fra, og må indrømme jeg ser da genre de forsvinder så jeg er fri for at hører folk der ikke kan få deres hitman til at virke :)
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
07. december 2002 - 13:11 #25
Ja det med knallerter og den slags, kan jeg godt forstå, men spørgsmålene med spil bliver jo oprettet uanset om der er en katagori eller ej, så det ville vel være bedst, om man oprettede en katagori om emnet, så det i det mindste ikke bliver blandet sammen med forkeret katagorier, som "3d" ...
Avatar billede mat Nybegynder
07. december 2002 - 14:15 #26
Ja ok jeg undskylder at jeg tog det grimme ord i min mund og påstanden er helt uden belæg. Jeg kan ikke bakke den op - my bad!

Jeg holder op med at gøre mig klog på ekspertens formålspolitik i fremtiden.

- mat