Avatar billede schneier Nybegynder
27. november 2002 - 15:52 Der er 10 kommentarer

Nye kategorier?

Synes konceptet bag eksperten er så godt at det bør udvide sine interresseområder til også at have kategorier som matematik, dansk, religion... osv..
Avatar billede Chewie Novice
27. november 2002 - 15:54 #1
www.kandu.dk e! er til IT
Avatar billede initializing Nybegynder
27. november 2002 - 15:55 #2
Nej! IKKE ngoet med skole arbejde her! Eksperten.dk er et IT FOrum!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. november 2002 - 16:27 #3
Hov hov - Spørgsmålet er holdt i en pæn tone, så svar dog manden/kvinden i samme gode stil....
Avatar billede jelzin101 Praktikant
27. november 2002 - 22:48 #4
schneier>> jeps, eksperten er god :), men jeg tror at en af de vigtigste grunde til at den er blevet god, er at den har fokuseret på et enkelt område, nemlig it - dette har gjort at folk der interesserer sig for it har kunne få god inspiration mv. her - jeg ville synes det var synd hvis siden udviklede sig mere henad et lektieforum, det er slemt nok som det er nu, og jeg er sikker på at eksperten hvis dit forslag blev gennemført ville miste sit grundlag af vidende eksperter, og derved sit eksistensgrundlag(f.eks. tror jeg ikke der er ret mange af de rigtigt dygtige itfolk der er at finde herinde, gider skrive danske stile osv.)

/jelzin
Avatar billede mat Nybegynder
27. november 2002 - 22:55 #5
Bare for lige at give mit besyv med, vil jeg erklære mig helt enig med jelzin101. Der er tilsyneladende brugere der opfatter eksperten netop som et alt-muligt forum fremfor det it-forum det angiveligt skulle være. Dette giver en masse støj, og jeg tror ikke problemet ville blive mindre af at udvide med nogle kategorier der lyder umiskendeligt meget som folkeskolefag ;)

Dog ville jeg ikke modsætte mig en matematik kategori. Matematik indgår jo som bekendt i meget it-arbejde, så hvis en sådan kategori kunne holde sig til matematik i relation til it og ikke lektiehjælp ville jeg påskønne den (men hvorvidt dette ville kunne lade sig gøre med den nuværende stemning på eksperten er jeg i tvivl om)

just my 2 cents

mat
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2002 - 22:57 #6
Jeg syntes at konceptet bag en skole er så godt så man burde udvide sine interesseområder til også at lave sine lektier i skolen, og ikke  bare få en til at lave dem her i et IT-Forum!
Avatar billede tofferman Nybegynder
27. november 2002 - 23:00 #7
Jeg vil også mene at Eksperten skal holde sig til IT. Ofte logger jeg kun ind for at se om der er nogle interessante spørgsmål igang om netop IT. Det er rart at det ikke er sovset ind i en masse indlæg om madopskrifter, kæledyr og kosmisk stråling. Det findes der andre fora til. Og der er jo plads nok på nettet :-)
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2002 - 23:02 #8
tofferman>> Helt enig ;o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. november 2002 - 09:35 #9
kosmisk stråling lyder da ellers spændende....
Avatar billede tofferman Nybegynder
19. januar 2003 - 20:18 #10
Lukker du spm?