Avatar billede blyno Praktikant
25. november 2002 - 21:52 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Søgemaskine død ?

Jeg var inde på et spørgsmål og ville give stilleren en lille opsang om at personen skulle prøve søgemaskinen på eksperten først, men for at lige være sikker på at der rent faktisk kom xxx antal svar på det han spurgete om, ville jeg lige lave søgningen først.

Men til min store gru så jeg at der ikke kom nogle hits, hvilket jeg undrede mig meget over da jeg personligt har set de første 5-10 spørgsmål der omhandlede det emne.

Så prøvede jeg at lave en anden søgning som jeg også lavede i fredags, og der kom heller ikke nogle hits !!

Nå, men efter al min ævl vil jeg bare gøre jer opmærksom på at søgefunktionen har fået det dårligt..

mvh.
Christian
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
25. november 2002 - 21:55 #1
jeg kan heller ikke søge på noget, prøvede lige med ordet 'chat' hvilket burde vise et hav af spørgsmål.

Mens dette er oppe kan jeg da lige gøre opmærksom på at når jeg tidligere har søgt med danske specialtegn (æ ø å) i mine søgeord, så har søgningen aldrig givet resultat, ved ikke om det kun er mig der har oplevet dette fænomen?
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2002 - 21:59 #2
Samme her. Jeg tror at de vil have os til at opgradere til pro...
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
25. november 2002 - 22:02 #3
Hmm... hvis det er sandt er det trist. Det vil jo utvivlsomt forringe eksperten utrolig meget. Der vil komme mange flere af de samme spørgsmål da man ikke har mulighed for at finde et lignende spørgsmål. Trist at der efterhånden går penge i det hele. Men selvfølgelig skal eksperten jo også kunne løbe rundt.
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2002 - 22:15 #4
Er der nogle der kender andre forums, hvor man ikke skal betale for lidt hjælp ?????
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
25. november 2002 - 22:25 #5
der er jo http://www.solutions2all.dk/ i hvert fald, kender ikke rigtig til standarden der inde, har oprettet en bruger, men har ikke rigtig brugt den. ;o)
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
25. november 2002 - 22:27 #6
også er der også http://www.xperten.com den virker dog ikke lige nu, da den har problemer med navnet det kan du læse mere om her http://www.startfirma.dk/spm/486
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
25. november 2002 - 22:29 #7
mener dog stadig at det er rimeligt nok at der bliver taget penge for 'luxus-funktioner' på eksperten.dk, men nogle gange kan det jo gå lidt over stregen, hvis de virkelig HAR fjernet søgefunktionen over til 'luxus-eksperten'
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2002 - 22:34 #8
Selvfølgeligt har de det, og det ender jo nok med at jeg betaler for pro....
men virker det nu efter hensigten og alt det de lover...
og hvad bliver der så lagt ind af nye spørgsmål og svar...
Avatar billede summer Mester
25. november 2002 - 22:36 #9
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2002 - 22:38 #10
Mange tak for alle de dejlige links ;=)
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
25. november 2002 - 22:40 #11
så lidt så lidt, :o)
Avatar billede blyno Praktikant
25. november 2002 - 22:50 #12
Skal lige nævnes at det intet har med pro at gøre.. Jeg har nemli pro(blemet)..
Avatar billede admin Novice
25. november 2002 - 23:10 #13
søgningen er klar igen imorgen. jeg kom til at dræbe processen da jeg installerede ram imorges. beklager :)
Avatar billede blyno Praktikant
25. november 2002 - 23:14 #14
Alletiders :-)

Tak for den hurtige respons.
Avatar billede summer Mester
25. november 2002 - 23:36 #15
Flot
Avatar billede blyno Praktikant
28. november 2002 - 09:44 #16
Nu er den altså død igen :-(
*snøft*
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2002 - 09:53 #17
Bliver vi nu også mere pro(duktiv) med pro'eren?
Avatar billede admin Novice
28. november 2002 - 09:58 #18
jeg har sat den igang igen, men der kan gå en del timer før den har fået indekseret alt. beklager :(
Avatar billede blyno Praktikant
28. november 2002 - 10:25 #19
Oki - jeg skal nok give den lidt tid i fremtiden før jeg begynder at "støje"..
Avatar billede hexya Nybegynder
04. december 2002 - 15:28 #20
>blyno: Ja, prøv med et par år eller to!"#¤%#&""