Avatar billede hermandsen Juniormester
24. november 2002 - 18:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Afmeldt spørgsmål gælder kun for mail, ikke ved pro-funktion

Davs!

Jeg deltog for noget tid siden i et spørgsmål her på Eksperten. Dette blev med tiden så populært at der kom flere og flere til. Jeg afmeldte mig spørgsmålet ved at fjerne hakket ud for "E-Mail", skrive en lille tekst og så trykke Udfør. Efter det fik jeg ingen mails, men men men...

Som pro-medlem kan man få en box der viser en oversigt over de spørgsmål man deltager i, som sidst har fået et nyt indlæg.
Den her: http://hermandsen.adsl.dk/nyt.jpg

Dette er jo vældig smart, men efter at have afmeldt et spørgsmål, så er det stadig at finde i den box. Det er ved at være lang tid siden jeg afmeldte mig spørgsmålet, og det har været ude af boxen et par gange, så jeg går ud fra at spørgsmålet ikke er _helt_ afmeldt... ?

//hermandsen
Avatar billede Noone Nybegynder
25. november 2002 - 04:27 #1
Gætter på, at det kun er e-mails du ikke får mere, du deltager jo stadig i spørgsmålet, da du har skrevet et eller flere indlæg.
Avatar billede hermandsen Juniormester
25. november 2002 - 09:14 #2
Jeg får ikke flere mails, men kan stadig se spørgsmålet i oversigten over nyeste indlæg i spørgsmål jeg deltager...

Er spørgsmålet dårligt forklaret, eller er det bare fordi jeg er den eneste der har det problem?
Avatar billede hermandsen Juniormester
25. november 2002 - 09:15 #3
Mit spørgsmål går op om det ikke er muligt at få spørgsmålet HELT ud af sin oversigt!?
Avatar billede Noone Nybegynder
25. november 2002 - 13:17 #4
Som sagt, du deltager jo stadig i spørgsmålet selv om du ikke får e-mails..

Jeg tror listen over spørgsmål du deltager i, bliver styret på en anden måde end dem du får e-mails fra... Derfor hænger det ikke sammen.. Du deltager jo i et spørgsmål hvis du laver et indlæg (Også hvis det er et af de tomme der ikke bliver vist) tror ikke ligefrem der er ngoet at gøre ved det.
Avatar billede soelver Nybegynder
25. november 2002 - 13:21 #5
Du kan jo ikke afmelde, at du HAR deltaget i spørgsmålet. Altså vil det poppe op på din liste, hver gang nogen skriver et nyt indlæg i samme spørgsmål, uanset om det interesserer dig eller ej.
Avatar billede hermandsen Juniormester
25. november 2002 - 19:06 #6
Nå, øv øv... Jeg overlever nok at se de spørgsmål af og til! :)
Troede bare der var tale om et fælles system som reagerede sådan at når der blev sendt en mail rundt, så kom der også besked til boxen! ;)

Takker for hjælpen!
Lukker...