Avatar billede jeep Nybegynder
18. november 2002 - 22:28 Der er 9 kommentarer

Designet flyder sammen på en Mac computer

Hvorfor flyder designet sammen på en MAC computer. Specielt på forsiden er det galt http://www.jagoo.dk/default.asp ellers er det knapperne på de andre sider. Har det noget med CSS at gøre?

Mvh.
Jakob
Avatar billede disky Nybegynder
18. november 2002 - 22:30 #1
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
18. november 2002 - 22:31 #2
bare sig jeg spørger dumt... og ret mig hvis jeg tar fejl.. .men hvilken browser brugerr du på den mac? (har IKKE en skid styr på mac)
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
18. november 2002 - 22:38 #3
stefan.. det mest udbredte browser, selv til Mac, er Internet Explorer :)
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
18. november 2002 - 22:38 #4
"Mange" bruger dog andre
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
18. november 2002 - 22:40 #5
err.. der røg den for hurtigt ind..

"Mange" bruger dog andre alternativer, da mange mac bruger er mac aktivister og derved ikke ønsker microsoft produkter på deres hellige maskine.. de er dog ved at være et sjældent folkefærd :)
Avatar billede jeep Nybegynder
18. november 2002 - 22:42 #6
Det ser fint ud i Internet Explorer, Netscape og Opera på en alm. pc men ikke på mac med Internet Explorer.
Ja, jeg ved godt der fejl, men er det dem der gør det?
Jakob
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
19. november 2002 - 15:15 #7
Det er helt sikkert dem der gør det :)
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
19. november 2002 - 15:15 #8
90% af alle tilfælde med OS komplikationer skyldes HTML sjusk
Avatar billede jeep Nybegynder
26. november 2004 - 23:11 #9
Jeg vil gerne give disky point lidt sent :-)