Avatar billede nuller Nybegynder
14. november 2002 - 20:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

følge "nyeste indlæg"

Hej jeg går tit på eksperten og kigger på "nyeste indlæg" og så går der 5 min, så er spørgsmålet flyttet fra listen til venstre,og hvis jeg ikke husker i hvilken katagori spørgsmålet kom fra er jeg på spanden
var det ikke en ide at når man får spørsmålet frem at så man kan sætte et V = et flueben så man senere kan gå ind på "sete" spørgsmål.
MVH michael
Avatar billede hyperactive Nybegynder
14. november 2002 - 20:11 #1
Du kan bare markere e-mail til venstre og klikke på udfør inde i selve spørgsmålet, uden at skrive noget svar.... Så modtager du en mail, når der bliver svaret.
Avatar billede hono Nybegynder
14. november 2002 - 20:12 #2
Kender også godt problemet. Du kan gå ind i "Spørgsmålsoversigt" (se menuen under banneret). Hvis spørgsmålet er relativt nyt vil det være let at finde her.

Hono
Avatar billede annikadk Nybegynder
14. november 2002 - 20:24 #3
Mener at pro-medlemmer kan vælge en kasse med "sidst sete"
Avatar billede nuller Nybegynder
14. november 2002 - 20:29 #4
nå ja det var jo smart, men man tør jo ikke "normalt" trykke på komentar (til et spørgsmål man ikke deltager i )
Tak for hjælpen
Avatar billede nuller Nybegynder
14. november 2002 - 20:30 #5
ups
Avatar billede nuller Nybegynder
14. november 2002 - 20:31 #6
også tak til dig "hono"
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
14. november 2002 - 20:31 #7
Jeg har da også altid gjort som hyperactive.dk, så man kan følge med.