Avatar billede bakerboydk Nybegynder
08. november 2002 - 21:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

CS HJÆLP

Hejsa.... Når jeg går ind i cs og spiller er alle mine controls væk... og når jeg går ud og laver dem og ind i spillet igen er de væk???? Har fjernet spillet og installeret det op til flere gange hvilket ikke hjælper
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. november 2002 - 21:20 #1
du mener de knapper du bruger på tastaturet? - går ud af spillet? Sætter du dem ikke inde i selve spillet?
Avatar billede master_nemo Nybegynder
08. november 2002 - 21:20 #2
når du har sat tasterne, så inde i spillet i consol skriv: write cfg ditnavn.cfg
el. uden .cfg til sidst i slutningen af filnavnet .... det burde virke..
Avatar billede bakerboydk Nybegynder
08. november 2002 - 21:22 #3
OK... takker
Avatar billede master_nemo Nybegynder
08. november 2002 - 21:23 #4
hvis det ikke virker så ka jeg godt lige checke det..er ikke 100% sikker på det er sådan det skal skrives... men tak for point..
Avatar billede bakerboydk Nybegynder
08. november 2002 - 21:25 #5
Det er bare i orden
Avatar billede hermandsen Juniormester
19. november 2002 - 00:18 #6
Brug venligst en anden kategori (eller anden side) til spil-spørgsmål...

Skal du spørge på Eksperten, så hører sådan et spørgsmål hjemme under Diverse : Fri Debat, ellers findes der masser af gamer-sites som klarer opgaven mindste lige så godt, eller måske endda bedre...

Kategorien "Eksperten" er kun til spørgsmål OM Eksperten!

Så ved du det til en anden gang! ;)