Avatar billede and.vang Nybegynder
05. november 2002 - 19:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ang. design-ændringer på eksperten.dk

En lille kommentar: Det nyt logo ser fint ud, men baggrunden på menuerne er irriterende og for fængende. Den gamle bagrundsfarve var meget bedre!

Jeg kan sagtens tolere at bannerpladsen bliver øget for:

Længe leve Eksperten!!!!

PS. Hov! Dér hvor man angiver hvor mange point man vil give ser helt syret ud! Den celle skal vist lige laves lidt bredere....
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
05. november 2002 - 19:51 #1
Avatar billede and.vang Nybegynder
05. november 2002 - 19:51 #2
Undskyld...forbindelsen gik død, så jeg troede ikke den havde oprettet spørgsmålet...
Avatar billede kane Juniormester
05. november 2002 - 19:55 #3
er du tosset en fedt design..............LOL

siden er 100% for bred.....logoet står helt ude på siden af min 21" skærm....
ja det køre sku godt efter det er solgt.
Avatar billede and.vang Nybegynder
05. november 2002 - 19:59 #4
Hmm...det ser principelt fint ud på min!
Avatar billede zarthax Nybegynder
06. november 2002 - 22:34 #5
Generelt fejler designet ikke lige noget, hvis man ser bort fra den tomme plads for oven år man går i toppen af siden, eller banneret fylder for meget på forsiden, eller et man bør være lidt pløret for at læse pointgrænserne.... VIGTIGE, men små rettelser, der garanteret er rettet inden 14 dage.

Jeg er nu mere nysgerrig på den satans lille (!!!!) grå plet nede til venstre i billedet, under kanten af det hvide indholdsfelt.... ???????????????????
Avatar billede fcs Novice
06. november 2002 - 23:01 #6
Mandator>> Hvilken plet? Hvor sidder den?
Avatar billede and.vang Nybegynder
16. november 2002 - 15:04 #7
Nå, det bliver vist ikke lavet om...æv...