Avatar billede dennismp Nybegynder
01. november 2002 - 23:25 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Rating af brugere

En mulighed for at rate en bruger, som man ikke spilder tid på en der giver sig selv points.

jeg ved godt at disse ratings er subjektive, men hvis der er 70% der rater vedkommende som useriøs så er der nok noget om det.

Rating skulle måde være positiv og negativ efter eget ønske.
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2002 - 23:27 #1
Det lyder da slet ikke så tosset !
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2002 - 23:28 #2
Findes allerede, bare ikke på E. :)
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2002 - 23:29 #3
Altså kunne ignorerer det så man ikke kan se hvad "hade" brugeren skriver??
Avatar billede initializing Nybegynder
01. november 2002 - 23:33 #4
Der kommer en slags rating på det nye XpertsXposed når vi smider det på nettet..
Avatar billede initializing Nybegynder
01. november 2002 - 23:34 #5
*Går efter de mange 0 points* ;)
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2002 - 23:34 #6
initializing>Lidt bøvlet at skulle over på en anden hjemmeside, for at se en vurdering/rating af en bruger.

Ps. hvorfor holder i XX tilbage?
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2002 - 23:35 #7
initializing>> Har i egentlig en status liggende på nettet så man kan se hvor langt i er nået med siden?? Eller har i sat en "Release" date?? Hvis i har, hvornår er det så? :)
Avatar billede initializing Nybegynder
01. november 2002 - 23:36 #8
Nej vi har ingen status dims :)

Vi holder det bl.a. tilbage da nogle af os har rimelig travlt med en masse andet for tiden.
Avatar billede initializing Nybegynder
01. november 2002 - 23:36 #9
Men vi er 99,9% færdige.. Upload mangler bare..
Avatar billede initializing Nybegynder
01. november 2002 - 23:37 #10
Og heller ikke en udgivelses dato ;)

Vi skal nok få det skrevet på Exp.dk når det kommer.
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2002 - 23:42 #11
Det lyder rigtig fedt :)
Avatar billede dennismp Nybegynder
01. november 2002 - 23:42 #12
westhi: Nej, en mulighed for at bedømme om brugeren er seriøs. Selvf. vil man ikke kunne sikre sig imod idioter, men om ikke andet man få et hint om det er besværet værd. Det kunne en rating + kommentar jo give et indtryk af (tænk lidt som ebay gør det)

Well, jeg må indrømme at jeg regner med at droppe E helt. Jeg gider ikke mere.

Almindelig taknemlighed og høflighed ville gøre det hele mere sjovt. For fa'n, det er sgu bare nogle tal der bruges. Det koster ikke noget at være med. Jeg får intet ud af hjælpe, udover en dårlig smag i munden. Og så er det jo spild af tid.

Desuden kan mange af de spørgsmål jeg støder på løses ved selv bare at prøve.

God weekend.
Avatar billede initializing Nybegynder
01. november 2002 - 23:45 #13
Dennismp: Eller ved at bruge Exp.dk's søgemaskine eller www.google.com - Bruges en af disse metoder har du svaret i 9 ud af 10 tilfælde..
Avatar billede dennismp Nybegynder
01. november 2002 - 23:49 #14
Understreger bare at folk er en smule useriøs :)
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2002 - 23:49 #15
Det kan mange herinde give dig ret i.. Det er blevet diskuteret meget på det sidste og mange er skredet herfra...
Avatar billede lequet Nybegynder
01. november 2002 - 23:52 #16
Derfor kunne man også ønske sig nogen spørgsmål med lidt mere kød på. Nogen man kan have en god og interessant debat om, istedet for bare "Q : hvordan gør jeg det?" -- "A : Det gør du sådan, og du kunne have fundet svaret i dette spørgsmål som er oprettet for 10 minutter siden" (overdrivelse fremmer forståelsen :)

Overvejer også at skride, det har jeg gjort længe, men bliver her sgu nok alligevel, holder sgu for meget af stedet. Men er ved at være lidt træt af det, som så mange andre
Avatar billede dennismp Nybegynder
01. november 2002 - 23:57 #17
Det er vist også det eneste fornuftige. Så vi ses nok ikke mere.