Avatar billede cdc Novice
30. oktober 2002 - 17:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Anmeld tilbagemelding

efter at anmelder siden er blevet væk, synes jeg det ville være en god idé at coadmins gav en tilbage melding på spm om hvad der er sket eller direkte til anmelderen.

efter at jeg har anmeldt en i et spm, fik jeg aldrig tilbagemelding ej heller i spm. og sidder tilbage som et ?....er der sket noget eller hvad osv.....

/cdc
Avatar billede initializing Nybegynder
30. oktober 2002 - 17:28 #1
Den hvor man kan se andres anmeldelser er forsvundet men du kan stadig se dine egne på http://www.eksperten.dk/coadmin/coadmin.phtml
Avatar billede saison Nybegynder
30. oktober 2002 - 17:29 #2
Er det ikke ligemeget?
Det anmeld-funktioenen er til, er jo bare at gøre en admin opmærksom på evt. overtrædelse af ekspertens regler.
Du kan jo egentlig være ligeglad, hvad administratorerne finder ud af...
Avatar billede cdc Novice
30. oktober 2002 - 17:32 #3
initializing--> kan kun se en mod mig, men ikke de jeg selv har anmeldt.
saison-> hvis spm. deltager i spm, ville det jop have sin intr. det er min mening, at du mener noget andet er OK
Avatar billede initializing Nybegynder
30. oktober 2002 - 17:33 #4
Nej.. Den funktion er fjernet da der var for mange som gik op i det ;)
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. oktober 2002 - 17:34 #5
LOL! Så fandt jeg lige ud af at jeg var blevet anmeldt.... :)
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. oktober 2002 - 17:36 #6
Hmm ... eller også er det bare mig som er meget glemsom. Skulle dog mene at jeg ville kunne huske, hvis jeg var blevet anmeldt. ;)
Avatar billede initializing Nybegynder
30. oktober 2002 - 17:39 #7
Er skam blevet anmeldt op til flere gange ;)
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. oktober 2002 - 22:03 #8
Nå! Jeg synes ellers jeg prøver at overholde alle de regler der er samtdig med at jeg prøver at behandle de andre ordentligt.

Er der noget gennerelt folk anmelder mig for, eller er det bare noget "løst" hist og pist? Jeg har nemlig aldig hørt noget fra CoAdmins ... kun i http://www.eksperten.dk/spm/182685 og der kan jeg da også sige at jeg ikke ved hvorfor jeg handlede som jeg gjore.