Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
26. oktober 2002 - 19:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

En gos idé

Hvad en lille detailer, jeg har været udsat for og jeg ved godt at mange andre i experter har været udsat for det samme, det er når vi får et spørgsmål så besvar vi og noget gang kigger vi ikke efter hinanden svar og det viser sig at det man har svaret med har en anden en besvaret den med det samme løsning, det går stærk noget gang og de ende med at man undskylder og trækker sig ud og andre bliver sur, så hvad med en detailer hvor man kan send direkt til experten der har svaret først en salgs undskyldning besked via mail eller et eller i den rettning så vedkommende ved at man har ikke ligget mærke til hans svar.
er det ike en god idé..
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
26. oktober 2002 - 19:29 #1
en dog idé hahahaha og ikke gos sorry det gos stærk.....:)
Avatar billede esoulman Nybegynder
26. oktober 2002 - 19:30 #2
Hold da kæft en smøre... at sætte punktum?!
Avatar billede ebe Praktikant
26. oktober 2002 - 19:49 #3
esoulman>> det kan godt være du er dygtig, men jeg synes ikke du svarer særlig venlig. det manden prøver at sige (som jeg forstår det) er, at han savner et sted hvor han kan gi´ en undskyldning hvis han mener at han har trådt nogen over tæerne. det er der nogen som gør....
Avatar billede esoulman Nybegynder
26. oktober 2002 - 19:51 #4
ebe -> arh come on.. man lærte vel at sætte punktum i 3 - 4 klasse?
men okay, jeg skal nok tænke før jeg kommenterer næste gang ;)
Avatar billede ebe Praktikant
26. oktober 2002 - 19:54 #5
ne, men der er nu engang nogen som ikke staver så godt som andre (jeg er selv udefra og det var skam svært at lære, nogen gang)
men ok, jeg blev bare knotten et kort øjeblik  :-)
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
26. oktober 2002 - 20:06 #6
Det er sådan når jeg skriver så laver jeg sku noget stav fejl, så i kan leve med eller ikke.
og det er ikke hvad det drejer sig om KLOG og dygtig ASOULMAN
men glem det, jeg har glemte jo at eksperten har også sine ulemper...
tak ebe du forstår det, hvis du besvare så får du pointene
så kan jeg lykke dette emne. jeg er fortrudt.
Avatar billede ebe Praktikant
26. oktober 2002 - 20:38 #7
du behøver skam ikke gi´mig point, bare send et svar selv og tag dem. du har jo ikke fået svar på dit spørgsmål, vel ? :-)
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
26. oktober 2002 - 20:41 #8
ok

jeg er fortrudt..