Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2002 - 07:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bytte / hjælpe

Hej Eksperter samt coadmins...

Jeg tænkte at nu står der i vores ellers meget gode og nye regel sæt som jeg bagger op om at man ikke må modtage anden betaling end e-point for sin hjælp her på eksperten.....

nu har vi så en kategori der hedder køb/salg som udskiller sig lidt, da jeg ikke vil sæge ex. en brænder for point, så der er der jo tit tale om penge eller andre vare som modydelse.......

Derved kommer mit forslag så.

kunne man ikke lave en kategori der kunne indeholde spm. så som:

http://www.eksperten.dk/spm/264519

hvor foreninger eller private, kan få lavet nogle ting af os eksperter..... for enten nogen materielle ydelser/penge, hvor man også kunne have dette spm. under som nævnt ovenfor......

mener at det kan komme ud på det samme som køb salg, blot med en modydelse &:-)

mvh.
Questis.dk
Avatar billede riversen Nybegynder
01. oktober 2002 - 07:18 #1
det hører vel under sharksforum
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
01. oktober 2002 - 07:42 #2
det var da en god idé -> det ligesom at Sharksforum udskiller sig fra Eksperten.dk - syntes jeg..
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2002 - 07:43 #3
riversen>> har shrksforum ikke med penge at gøre udelukkende ?

i så fald ved jeg ikke hvor du får denne tråd proppet derind &:-)

endvidere mener eg ikke at vil betale for at få lov til at arbejde (sharksforum tager penge bare for at give et bud på et stykke arbejde )
hvad jeg mener er latterligt.

mvh.
Questis.dk
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2002 - 18:01 #4
nå ingen feedback så kan det sgu også være ligemeget