Avatar billede fastwrite Nybegynder
30. september 2002 - 23:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ny kategori på ens egen konto

Jeg har et forslag. Hvis man ikke har været på eksperten et stykke tid, er det ikke altid lige til at se hvad for nogle spørgsmål der stadigvæk er uåbne.

Er det ikke muligt at lave en kategori der hedder noget i stil med "Oprettede spørgsmål - mangler at afgive point" - så kan man hurtigt se hvad for nogle man skal have lukket igen, istedet for at lade CO-admins gøre det efter MEGET lang tid.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
30. september 2002 - 23:42 #1
..øhh.. jeg prøver lige igen... "Hvis man ikke har været på Eksperten et stykke tid, er det ikke altid lige til at se hvor for nogle spørgsmål man har OPRETTET og mangler at give POINT.." Resten er godt nok :)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
30. september 2002 - 23:42 #2
Det går godt for mig i aften.. "se hvor for nogle spørgsmål?".. "se HVAD for nogle spørgsmål"...

Det er vist på tide at jeg smider mit tastatur væk et par dage...
Avatar billede prodic Mester
30. september 2002 - 23:43 #3
Kig på dine oprettede spørgsmål og sorter dem efter status - har du prøvet det?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
01. oktober 2002 - 00:15 #4
prodic - jeg må indrømme at jeg aldrig har fundet ud af hvad de forskellige farver flag betyder.. men det kan du måske lige hurtigt gøre?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
01. oktober 2002 - 00:16 #5
gøre = fortælle mig... mand, jeg må være brændt helt af, som jeg skriver og staver her til aften....
Avatar billede prodic Mester
01. oktober 2002 - 00:23 #6
Gul - besvaret, og ikke accepteret.
Grøn - ikke besvaret
Blå - Besvaret og afsluttet(accepteret)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
01. oktober 2002 - 01:25 #7
Tak skal du ha', prodic...
Avatar billede fastwrite Nybegynder
01. oktober 2002 - 01:31 #8
Nu begynder det at blive tricky.. Udover dette spørgsmål (spm/264507), er der ingen gule flag, der er ingen grønne, og alle andre er blå - men jeg har stadigvæk 60 point ude... jeg fatter minus... Hvor hører de til?!
Avatar billede prodic Mester
01. oktober 2002 - 02:09 #9
http://www.eksperten.dk/spm/258786

De hører dertil - hvor der også er et grønt flag ud for.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
02. oktober 2002 - 09:11 #10
Tak for hjælpen, Prodic!!! Det må være mig der var farveblind den dag.. Kan man ikke bruge stærkere farvere i stedet for grøn og blå, de minder en del om hinanden når det er i så lille et flag.