Avatar billede e-skape Nybegynder
28. september 2002 - 13:45 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Spil-kategori

Halløj

Jeg havde et spørgsmål "Hvordan pakker man en .nrg-fil ud"

Hvor skal man placere sådan en?

Nu er det et spil jeg vil pakke ud, så det var mest åbenlyst, at jeg skulle lægge den i en spil-kategori, men det er der ikke!
Synes heller ikke lige jeg ku finde noget om images eller pakning eller sånoget

Med venlig hilsen
//e-SKape
Avatar billede initializing Nybegynder
28. september 2002 - 13:48 #1
Diverse > Fri Debat

Skal du smide det..
Avatar billede e-skape Nybegynder
28. september 2002 - 13:50 #2
oki. Tak. Men som du selv ved nu, så har jeg smidt det i Generelt IT : Andet. That must do... den her gang så... hehe
Avatar billede initializing Nybegynder
28. september 2002 - 13:50 #3
Tja kan du vel også..
Avatar billede initializing Nybegynder
28. september 2002 - 13:50 #4
Snupper lige de 0 points :)
Avatar billede e-skape Nybegynder
28. september 2002 - 13:51 #5
hehe... ok :) Her U are... Brug dem nu fornuftigt... hehe
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2002 - 13:52 #6
Og hvor har du fået fat i sådan et spil???

Demospil leveres ikke som imagefiler lavet i Nero....
Avatar billede e-skape Nybegynder
28. september 2002 - 13:53 #7
Jojo... Det er for at de fylder mindre (...)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2002 - 13:56 #8
e-skape> nej, de gør ikke - hvor har du hentet det spil?
Avatar billede e-skape Nybegynder
28. september 2002 - 14:22 #9
Hmm.... Og det skulle jeg sige fordi...???
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. september 2002 - 14:38 #10
Fordi der er andre i at få sådan et gratis(?) spil? :D
Avatar billede e-skape Nybegynder
28. september 2002 - 14:40 #11
Fordi der er andre der er interesserede i at få sådan et gratis(?) spil? eller...
Avatar billede e-skape Nybegynder
28. september 2002 - 14:41 #12
Hvem siger, at jeg _ikke_ har købt det, og så har lagt det ind på maskinen, for ikke hele tiden at skulle putte cd'en i?
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. september 2002 - 14:45 #13
Jeg er da altid interreseret i gratis ting - i sær hvis jeg kan bruge det til noget.

Hvis du havde købt det og lavet en kopi til dig selv - så viste du nok hvad man gjore ved .nrg filer.
Avatar billede e-skape Nybegynder
28. september 2002 - 14:46 #14
hehe... du er oss så klog...
Avatar billede e-skape Nybegynder
28. september 2002 - 14:47 #15
o0(Psst... eDonkey2000 + sharereactor.com)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. september 2002 - 14:48 #16
Det er vel ganske op til brugeren selv, om han vil fortælle hvad .nrg filen indeholder. Det er jo spørgsmålet komplet irelevant.

NanoQ/coadmin
Avatar billede e-skape Nybegynder
28. september 2002 - 14:48 #17
Hmm.. en tanke. Må man, hvis man har spillet på CD, så godt hente det ned fra nettet?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. september 2002 - 14:49 #18
nix
Avatar billede e-skape Nybegynder
28. september 2002 - 14:50 #19
Lige præcis... tak nanoq :) hehe. Jeg ved da godt, at det ikke er populært, med spørgsmål om 'økologiske' ting her på E, men det her var nu strengt taget ikke nødvendigvis ulovligt...
Avatar billede e-skape Nybegynder
28. september 2002 - 14:50 #20
Nej... det tænkte jeg nok... Men kan man bevise, at spillet _ikke_ stammer fra den CD man har?
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. september 2002 - 14:51 #21
Jeg ved ikke med klog - men jeg er ikke dum....

nanoq> Går du fra at han er blevet anmeldt, siden du er her. Men der er jo heller ikke nogen som anklager ham for noget i spørgsmålet. Vi er bare interreseret i at høre hvor man kan få gratis spil henne.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. september 2002 - 14:53 #22
goulduck, han er ikke anmeldt... Jeg faldt tilfældigt over spørgsmålet.

Jeg har bare for mange gange set, at folk gør en stor indsats for at HIVE ud af folk, at de har gjort noget ulovligt, for efterfølgende at smide en anmeldelse. Det er jeg lidt træt af. Fremgår det ikke umiddelbart af spørgsmålet, er det ikke relevant.
Avatar billede e-skape Nybegynder
28. september 2002 - 14:55 #23
Hmm... Jeg kan huske en bibelsk/religiøs historie... Der var en kvinde der havde fået dommen "stening" for at bedrive hor (eller sånoget). Så, lige da de skulle til at kaste med stenene, kom... en eller anden (som jeg husker det, var det Jesus) og sagde "Den som ikke har gjort noget galt i sit liv, kan kaste den første sten" ... Kvinden overlevede :)
Avatar billede e-skape Nybegynder
28. september 2002 - 14:59 #24
En anden måde at sige "jeg tror ikke, at i har en 100% lovlig computer+tilbehør!"
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. september 2002 - 18:20 #25
Hvis det skulle være sådan at jeg har noget software på min computer, som ikke er lovligt - så ville jeg da ikke gå rundt og reklamere for det.

En anden måde at sige det på er: "Hvis du opretter spørgsmål omkring noget piratsoftware - så lad dog være med at sige at det er ulovligt". Det er da i hvert fald for dumt.
Avatar billede e-skape Nybegynder
28. september 2002 - 18:26 #26
Hmm... Det var bare for at spørge, hvor et sådant spørgsmål skal lægges.

Jeg burde måske have spurgt "Hvor lægger jeg et spg. ang hvordan man transformerer en nrg-fil til en iso-fil"

Men det gjorde jeg ikke... Man kan jo altid komme bagefter og sige, hvordan man kunne have gjort...

Får man points for at anmelde folk?

Med (stadig) venlig hilsen
//e-SKape
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. september 2002 - 18:31 #27
Som du hørte i starten -> I fri debat

Og nu er du så blevet klogere på at stille spørgsmål - og helt uden at der var nogen som anmeldte nogen!

Og nej, man får ikke point for at anmelde folk.
Avatar billede e-skape Nybegynder
28. september 2002 - 18:34 #28
Jeg tror hellere vi må lukke spg'et nu... inden nogen siger noget, de fortryder senere... (mig incl.)

Hermed Lukket!
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2002 - 19:05 #29
Jeg havde ikke i sinde at anmelde nogen her - men manden sidder med en nrg-fil han ikke ved hvad han skal med - siger det er et spil - nuvel!

spil hentet fra nettet er enten EXE-filer eller ZIP-filer - at lave et spil i en NRG-fil er ikke hensigtsmæssigt da de fleste folk ikke aner hvad en nrg-fil er for noget og hvad de gør med den.
Summa-summarum: det er et FULDT spil der er hentet (ulovligt) - dette får manden hjælp til at pakke ud (ulovligt) - dette overser en coadmin (HMMM!!!)

HVAD FANDEN skal man SÅ anmelde folk for? At bande i et åbent forum???

Lader disse 2 kommentarer stå for sig selv:

"Kommentar: e-skape
28/09-2002 14:41:12    Hvem siger, at jeg _ikke_ har købt det, og så har lagt det ind på maskinen, for ikke hele tiden at skulle putte cd'en i?"
+
"Kommentar: nanoq
28/09-2002 14:48:24    Det er vel ganske op til brugeren selv, om han vil fortælle hvad .nrg filen indeholder. Det er jo spørgsmålet komplet irelevant.

NanoQ/coadmin"

Hvis der er nogen der af en eller anden grund vil brokke sig over noget der er 100% tydeligt for mig - så mail mig eller skriv på ICQ - oplysningerne er at finde på min minisite.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. september 2002 - 00:10 #30
Når jeg behandler en anmeldelse af denne art, har jeg ét primært kriterie. Ville Eksperten kunne holdes juridisk ansvarlig for "overtrædelsen"?

Det er ikke tilfældet her.

NanoQ