Avatar billede hono Nybegynder
27. september 2002 - 17:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forslag til søgefunktion

Først vil jeg lige sige, at jeg synes at det er rigtigt fedt at vi (for snart lang tid siden) har fået den nye og bedre søgefunktion. Jeg har flere gang fundet mit svar ved hjælp af denne, og dermed undgået at skulle oprette et nyt spm!

Dog er der to ting jeg synes kunne gøre den endnu bedre.

1. (vigtigts!). Mig bekendt er det ikke muligt kun at søge inden for en eller flere katagorier. Dette synes jeg må være en oplagt forbedring, eftersom især om PHP og ASP kan ligne hinanden meget, mens man ofte kun søger løsninger i det ene scriptsprog!

2. Når man får en liste med sine søgeresultater, bør linkene have en anden title. Som det er nu viser de bare spørgsmålets overskrift - præcis samme tekst som linket selv! Jeg synes klart man i titlen burde kunne se hvilken kategori spørgsmålet er fra, som man det under "Nyeste spørgsmål" og "Nyeste indlæg".

Dertil kommer andre ting som at kunne tidsbegrænse sin søgning, til kun at omfatte spms fra en bestemt periode mm.. Men sådanne luksusting, kan altid komme på et seneretidspunkt :)

Hono
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2002 - 17:18 #1
Hvis du klikker dig via kategorioversigt ind under en kategori, kommer der en søgefunktion i toppen af den hentede side, som kun søger i den kategori.

mvh.
Questis.dk
Avatar billede hono Nybegynder
27. september 2002 - 17:23 #2
Så blev ma så meget klogere! Tak! Så er der kun 2'eren tilbage :)
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2002 - 17:27 #3
ja det sidste må blive en diskution mellem dig og admin.... jeg bagger op om forslaget &:-)
Avatar billede hono Nybegynder
15. oktober 2002 - 23:03 #4
lukketid