Avatar billede criterius.dk Nybegynder
25. september 2002 - 14:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

ALT+X-Y-Z

Da i (i forvejen) bruger en del ALT+"et-eller-andet" vil jeg gerne stille forslag til, at et tryk på ALT+E får samme funktion som et klik på jeres logo.

Det er tit jeg står i en situation, hvor jeg skal til at scrolle hele vejen op til toppen (i lange diskussioner) for at komme tilbage til forsiden.

Just my 2 cents :o)
Avatar billede hono Nybegynder
25. september 2002 - 14:44 #1
Tryk på "Home", så kommer du op til toppen af siden :)

Hono
Avatar billede rkhdk Nybegynder
25. september 2002 - 14:45 #2
hvilke ALT+ "et eller andet" er der da?

jeg kender kun

indlæg dims => ALT + ENTER
Udfør => ALT + U
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
25. september 2002 - 14:50 #3
Du skal bare bruge:

CTRL + W

:)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. september 2002 - 14:51 #4
lukfirma.dk >> I am gonna spank yor ass!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. september 2002 - 14:51 #5
:)
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
25. september 2002 - 14:52 #6
:o)
Avatar billede hermandsen Juniormester
25. september 2002 - 14:59 #7
Sæt Eksperten til din start side og tryk Alt+Home :)
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
25. september 2002 - 15:10 #8
Det er ikke det jeg spørger om - kender selv mange af genvejstasterne i min browser...

Jeg stiller et forslag om ALT + E som alternativ til klik på logoet - jeg efterlyser ikke metoder hvor jeg skal ændre i min nuværende opsætning (startside), lukning af browservindue (CTRL + W) ((Hvilket i øvrigt er en gammel joke :o)) eller lignende.

Håber sg* Admin ser dette :o)

P.S. Fremtid på Eksperten - hvornår kommer den side op at køre?
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. september 2002 - 16:22 #9
ALT + R = Refresh (tror jeg)
ALT + M = Gå til "Messagebox"
Alt + U = Udfør
Alt + Q = Gå til søge boks

Det er i hvert fald de genveje man kan bruge i et spørgsmål. Har ikke lige set om der er andre, når man er "spørgeren".
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
27. september 2002 - 08:14 #10
Nå, men jeg glæder mig til (forhåbentlig) at se denne funktion herinde...!

:o)