Avatar billede blyno Praktikant
23. september 2002 - 22:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fremtid på eksperten -> 404 Not Found

Hej.

Når jeg klikker på "Fremtid på Eksperten" under "Om Eksperten" kommer jeg på en 404 Not Found side.

Jeg har prøvet at søge på dette og kan ikke finde tidligere spg. på dette - så dette er bare til info, hvis i ikke var klar over det..

Mvh.
Christian
Avatar billede digitalmann Nybegynder
23. september 2002 - 23:02 #1
det tyder ikke for godt for fremtiden :-)
Avatar billede soreno Praktikant
23. september 2002 - 23:03 #2
det er nok fordi serveren har svært ved at spå om ekspertens fremtid ? :-)
Avatar billede resten Nybegynder
24. september 2002 - 09:13 #3
Krystal kuglen er nede derfor :)
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. september 2002 - 15:40 #4
Den har været oppe før - men det er åbenbart ikke blevet rettet endnu!
Avatar billede blyno Praktikant
26. september 2002 - 11:46 #5
OK. Jeg prøvede bare og søge og syntes bare ikke rigtigt at kunne finde noget...
Men så er det åbenbart ikke så vigtigt..
Måske skulle man ikke have købt et helt år på pro :-)