Avatar billede ducks Nybegynder
16. september 2002 - 19:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sortér i kategorier i sine egne oprettede spørgsmål

Jeg sidder ofte og leder efter et af mine gamle stillede spørgsmål, som jeg ikke helt kan huske hvad hedder, men godt kan huske kategorien på. Derfor tænkte jeg, om det ikke kunne være, muligt, en god ide, at man kunne sortere sine stilte spørgsmål efter kategori?
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. september 2002 - 19:46 #1
Kanon ide .)
Avatar billede jakoba Nybegynder
19. september 2002 - 02:58 #2
helt enig.
Avatar billede ducks Nybegynder
20. september 2002 - 03:47 #3
Meeeen, hvordan sikrer man sig så, at en (Co)Admin ser, ellers sker der nok ikke så meget?
Avatar billede ducks Nybegynder
23. september 2002 - 12:38 #4
Det sker nok ikke så meget, det virker ihvert fald ikke somom at der er andre end os 3 der er interesseret :(
Avatar billede ducks Nybegynder
02. oktober 2002 - 15:06 #5
øv øv øv øv øv
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2002 - 20:59 #6
Jeg er også! :)
Men admin er vist på en laaang ferie...
Avatar billede hermandsen Juniormester
19. november 2002 - 17:12 #7
Du kan bare gå ind i kategorien og søge på dit navn, det giver stort set hvad du mangler! :)