Avatar billede ghazaleh Nybegynder
09. september 2002 - 13:35 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Søgning i "spørgsmål hvor du deltager"

Jeg kigger tit på et indlæg, hvor jeg ved at svaret er beskrevet i et tidligere indlæg, som jeg har deltaget i, og så kunne det være rart at kopiere teksten derfra eller linke til spørgsmålet, så man ikke skulle skrive det hele igen. Men jeg kan efterhånden ikke rigtigt overskue de gamle indlæg mere, så det kunne være rart hvis der var en søgefunktion der også. Er det muligt?
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. september 2002 - 13:40 #1
Det er det sikkert - men prøv at kontakte admin direkte om det: info@eksperten.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. september 2002 - 13:41 #2
Måske er den mulighed allerede her men kun for Pro abonnementer: http://www.eksperten.dk/pro.phtml

(har ikke fået taget mig sammen til at blive pro endnu... :(  )
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. september 2002 - 13:42 #3
john stigers  kategorien her er til den slags  burde du vide.
Han kunne så få kommentar fra andre  som måske havde noget at tilføje osv.  sammen kan se så skrive en mail til admin.
Virker i praktisk prøvede det i går hvor vi havde en gode debat som desværre er for lidt af her på ekpserten
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. september 2002 - 13:43 #4
michael-k> hvad mener du med "john stigers  kategorien her er til den slags  burde du vide." ????????????
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. september 2002 - 13:46 #5
jeg mener at kategorien her er til at komme med forslag til eksperten hvor man så kunne diskutere et forslag og sammen skrive en mail til admin.
Det burde du vide.  Mener du burde vide det da du har været coadmin engang, men selvfølgelig det kan da godt være jeg har misforstået kategorien. Men vidst ikke at de var sådan at man kom med et forslag og så skulle man bare poste en mail til admin
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
09. september 2002 - 13:53 #6
jeg har et pro-abonnement, men jeg har ikke muligheden, så det eksisterer nok ikke endnu desværre, men er idéen kun brugbar for mig eller er der andre der har tænkt det samme?
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. september 2002 - 13:59 #7
syntes ider er meget god. Bliver som du selv siger meget overskuelig når man har deltaget i mange spørgsmål.
Men at du vil bruge det til nye spørgsmål. Personligt syntes jeg det er irreterende at få et link til et gammel spørgsmål.  Men der er selvfølgelig spørgsmål man godt kan bruge det i    feks. kode programmering  det ændre sig nok ikke fra dag til dag    men spørger du i feks. design kategorien hvordan man laver et eller andet i et program syntes jeg det er bedre med friske svar da der mange gange er mere end 1 2 3 ja måske 4 svar :)
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
09. september 2002 - 14:06 #8
Jeg vil give dig ret i at det nogle gange virker lidt "nemt" og ikke særlig målrettet at linke til et tidligere spørgsmål, men det kan spørgeren af spørgsmål så vælge at ignorere, hvis han/hun ikke gider kigger et langt tidligere spørgsmål igennem. Til gengæld vil det være nemt at svare én på hvordan man formaterer sin harddisk, hvis man (i følge sig selv) allerede har lavet en perfekt brugsanvisning i et tidligere spørgsmål
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. september 2002 - 14:08 #9
ja det har du ret  som jeg sagde i nogle spørgsmål vil det nok virke :-)
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. september 2002 - 14:12 #10
men selvfølgelig man kan også bruge det til andet end lige det.  Hvis man feks. lige vil se et gammelt spørgsmål man er kommet i tanke om man lige vil finde frem.
Så alt i alt syntes jeg det er en gode ide at kunne søge i  "spørgsmål hvor jeg deltager i"
Avatar billede neteffect Nybegynder
09. september 2002 - 14:56 #11
Jeg kunne godt tænke mig en mere generel variant, nemlig at man kunne markere et hvilket som helst spørgsmål som relevant for én, altså en slags "foretrukne". Det kunne så passende være default for spørgsmål man selv deltager i, at de kom med i ens foretrukne.

Det kunne i den forbindelse så også være smart, hvis man kunne sætte en personlig relevans (1..100%) for disse spørgsmål. Relevans 0% kunne gøre det muligt at have en option til at udelade spørgsmål med relevans=0 fra den personlige oversigt.
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
09. september 2002 - 15:08 #12
Det lyder som en god idé. Det er så noget, som kan bruges ved siden af søgningen. Det vil løse et andet af mine problemer. Jeg har nemlig tit kigget på et spørgsmål, hvor der har været et genialt svar, og så har jeg sendt et link til spørgsmålet til min hjemmecomputer, fordi jeg sidder på arbejdet. Men da jeg meget ofte rydder op i min indbakke, så bliver disse slettet igen.

Ved du om dette forslag er blevet sendt videre til admin?
Avatar billede neteffect Nybegynder
09. september 2002 - 15:49 #13
respekten<Lad os bare gå ud fra at en admin følger med. De plejer jo at være ganske hurtige til at se, hvis reglerne bliver overtrådt.
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
17. september 2002 - 14:24 #14
hmmm lukker....