Avatar billede x4all_dk Nybegynder
08. september 2002 - 09:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lukker spm.

Hej Eksperten,

Et spørgsmål:

Hvis man selv lukker et spm., og ikke har fået nogle brugbare svar. Så er man vel nødt til at oprette et
svar, og acceptere dette.

Denne tæller vel med i jeres 'samlede besvarede spm.', og i min 'besvarede spm.'

Burde jeg ikke have mulighed for at vælge "LUKKE spm.", så spm. ikke tæller med i nogle statistikker ?

Vh. Mads
Avatar billede Noone Nybegynder
08. september 2002 - 12:53 #1
Hmmm... Nu du siger det... Så JO.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. september 2002 - 12:58 #2
Avatar billede Noone Nybegynder
08. september 2002 - 13:22 #3
john_stigers > Den funktion burde stadig være der for overskuelighedens skyld ;)
Avatar billede henrik13 Nybegynder
18. september 2002 - 22:55 #4
Jeg syntes også de skulle fjernes fra acable svar, der hvor en løsning ikke er opnået, og han tager dem selv for at lukke.
Henrik13
Avatar billede katborg Praktikant
14. november 2002 - 22:06 #5
Ifølge forsiden er der 41.971! åbne spm

Kunne man ikke indføre en tidsfrist i systemet, således at stilleren af spørgsmålet efter fx. 1 uge aut. blev opfordret til at lukke det ?

Hvis der ikke blev/bliver reageret på dette lukkes det aut. efter fx. endnu 1 uge.

Point skulle trækkes - og man kan derefter overveje om de skal deles mellem deltager (svar/kommentar) - de har trods alt brugt lidt tid på at svare/kommentere spørgsmålet
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
15. januar 2003 - 08:45 #6
lukker