Avatar billede yepi Nybegynder
02. september 2002 - 17:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

JavaScript validering ?

Er der andre en mig som synes det ville være rart, hvis der var en javaScript validering af formularene her på Eksperten ?
Det er måske nede i bagatelafdelingen, men det ville nu være rart hvis man slap for at reloade siden (hvilket ikke altid er en fornøjelse med modem ;) ) for bare at finde ud af man har glemt at vælge kategori.

Desuden ville det vel (teoretisk set) også være mindre belastende for serveren, som (ifølge rygtet) skulle være ret hårdt belastet
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. september 2002 - 17:35 #1
Gode idéer behøver du ikke give point for. Det er relativt simpelt, så det skal vi nok få implementeret.

/Nikolaj /Co-admin
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. januar 2003 - 04:45 #2
ehe lukke???