Avatar billede danielks Nybegynder
30. august 2002 - 09:36 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Forslag til hjemmesiden...

I har en "åbne" og "lukkede" spg....

Men var det ikke muligt at lave en mere med "ingen svar" altså åbne spg uden respons...
Det vil gøre det lettere at tjene point, hvis det fx. er et emne der ikke er mange der ved noget om !!!
Avatar billede flax Nybegynder
30. august 2002 - 09:48 #1
Jaaah,,.. Men mange af de åbne spørgsmål er katoffelhoveder der opretter et sprøgsmål og tager på jordomrejse et halvt år.. Eller bliver slettet...Eller ikke gider svare... Såå :-)
Avatar billede vardepigen Praktikant
30. august 2002 - 10:01 #2
jeg synes det var mere nødvendigt at åbne spørgsmål, der er mere end f.eks. 2 mdr gamle & åbne spørgsmål der er blevet oprettet af en bruger der er blevet deaktiveret, blev lukket, af en coadmin/admin....
Avatar billede danielks Nybegynder
30. august 2002 - 10:13 #3
Det er ikke det jeg mener... ikke svar der ikke bliver accepteret (også dem) men mere dem som der endnu ikke er giver svar på (nye spg for det meste)
Avatar billede Jman Praktikant
30. august 2002 - 10:25 #4
altså dem med de røde flag ?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. august 2002 - 10:25 #5
vardepigen, den har været oppe at vende før. Det er dog ikke praktisk muligt.

- Det ville kræve mange ressourcer. Coadmins har rigeligt at se til allerede.
- Coadmins er ikke superbrugere, der ved alt om alt. Derfor er det slet ikke sikkert der er coadmins der kan vurdere hvilke svar er de bedste. Det ville uværgeligt give en masse diskusioner med brugere der ikke er tilfredse med pointfordeling. Det tror jeg ingen coadmins ville være interesseret i.

Vedr. seperat liste for "ingen svar/kommentar" spørgsål - Jeg mener egentlig ikke den ville være praktisk anvendelig. Allerede idag kan du jo se hvor mange kommentarer/svar der ligger i det enkelte spørgsmål.

NanoQ
Avatar billede danielks Nybegynder
30. august 2002 - 12:00 #6
ja men man skal lede længe efter et spg med 0 svar....
Avatar billede Jman Praktikant
30. august 2002 - 12:06 #7
nej - dem der har et rødt statusflag, har endnu ikke fået noget svar
Dem med gult har fåret svar, men er ej accepteret og dem, der er blå er accepteret svar
Avatar billede eagleeye Praktikant
30. august 2002 - 21:21 #8
danielks >> Hvis du vil finde de spørgsmål som der er 0 indlæg i så er det ret let. I sprøgsmål oversigten tyrkker på på Indlæg og så sortere den spørgsmålere efter antal indlæg...
Avatar billede hermandsen Juniormester
10. september 2002 - 13:19 #9
>>superior
Er du farveblind? :)

Grøn: Ingen svar endnu, måske kommentarere
Gul: Svar, men ingen accepterede
Blå: Accepteret svar/lukket spørgsmål

Jeg har endnu ikke fundet et rødt flag i nogle spørgsmål, men det findes dog!
http://www.eksperten.dk/img/flag_red.gif

>>nanoq
Hvad skal det egentlig bruges til?
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
25. september 2002 - 14:40 #10
hermandsen ->

Det ligger vist lidt hen i det uvisse hvad det røde flag er til - har dog stillet et forslag her: www.exp.dk/spm/261384
Avatar billede hermandsen Juniormester
25. september 2002 - 15:07 #11
>>criterius.dk
Kanon!!! :)
Jeg kigger nærmere på det når jeg er nået i gennem de første par hundrede mails fra Eksperten! Har nemlig også en mail fra det spørgsmål! ;)

>>danielks
Var det ikke på tide at lukke spørgsmålet? ;)
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
25. september 2002 - 15:20 #12
hermandsen ->
Hvad er du herinde? Admin?
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
25. september 2002 - 15:23 #13
Nårh... nu har jeg fattet hvad du henviser til med den sætnming om email...! glem mit forrige spm!
Avatar billede hermandsen Juniormester
25. september 2002 - 16:38 #14
Jeg har været stille på Eksperten de seneste par dage og nogle dage før...

Current number of Eksperten-mails: 591