Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
29. august 2002 - 14:29 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Chatrum

Jeg gik lige og fik denne (synes jeg) geniale idé.. At lave et chatrum, for brugere der er logget ind på Eksperten, hvor man kan diskutere de forskellige spm., da det jo ikke altid er lige smart at skrive sin mening i et spm., da det betragtes som spam.. har jeg fundet ud af.. :P

Hvad synes I ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. august 2002 - 14:31 #1
har været oppe før, og afvist!
søg i eksperten kategorien
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. august 2002 - 14:33 #2
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
29. august 2002 - 14:34 #3
rkhdk - Æv .. :(
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. august 2002 - 14:37 #4
Så kan du selv læse hvad der kom ud af det de sidste par gange ;o)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
29. august 2002 - 14:38 #5
rkhdk - Ja, det vil jeg gøre.. :)
Tak for det.. ;)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
29. august 2002 - 14:40 #6
Det vil være problematisk at lave det som en chat.. Man skal huske på, at det ikke kun er 'spørgeren', som skal kunne bruge svaret --- Svare skal være tilgængeligt for alle, som det står i reglerne... Der er bl.a. også derfor at man ikke bare kan "løse problemet over IRC, ICQ, telefon eller chat" selvom det måske kunne være nemmere...

Hvis det ovenstående skal gælde, vil det betyde at en evt. chat alligevel skal gemmes, så andre brugere kan læse den igennem... Og så er man jo alligevel tilbage til et spørgsmål og dens indlæg :-)

/Søren Munk Skrøder
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
29. august 2002 - 14:43 #7
bearhugx - Der skulle selvfølgelig være en coadmin/admin inde på chatten og sørge for at det ikke er de direkte spm. der bliver diskuteret, men mere meninger omkring dem.. :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. august 2002 - 14:46 #8
angel => du vil have en CoAdmin inde i Charoomet hele dagen?
det får du ikke nogen til!
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
29. august 2002 - 14:48 #9
rkhdk - Det behøver ikke være de co's der er i spørgsmålene.. :)
Dem der er i chatrummet, behøver heller ikke være co's i spørgsmålene.. Du forstår nok hvad jeg mener.. :)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
29. august 2002 - 14:49 #10
nu modsiger du jo lidt dig selv :-)

Du skriver i spørgsmålet/foreslaget
<<
...hvor man kan diskutere de forskellige spm., da det jo ikke altid er lige smart at skrive sin mening i et spm....
>>

Er det om spørgsmål, eller er det IKKE om spørgsmål - og i det sidste tilfælde, hvad skulle emnerne være...

Du skriver "...men mere meninger omkring dem..." - Er det at forstå, at vi skal til at chatte omkring CoAdmins og Admin ??? - Og skal vi så også have en CoAdmin til at babysitte os, mens vi snakker om disse ???? ...

Faktisk så synes jeg at CoAdmins er et ret uinteressant emne, så jeg tror nok at chatten, for mit vedkommende, vil blive _ret_ begrænset!

Nogle bedre ideer til emner ønskes :-o)

/Søren
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. august 2002 - 14:49 #11
ja, men stadig.. det får du ikke nogen til!
plus at dette emne er debateret flere gang, og afgjort!
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
29. august 2002 - 14:49 #12
rkhdk - Ja ja, men jeg skulle jo lige svare bearhugx.. :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. august 2002 - 14:51 #13
angel => plus at hvis man skal diskutere, andet end på eksperten.dk
så er der mange der bruger ICQ - MSN messenger osv til at kommentere spm uden for eksperten.dk!