Avatar billede robotten Praktikant
27. august 2002 - 15:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ignorering af brugere, hvor smart er det?

Hej

Mangler en liste over, hvilke brugere jeg i form af pro bruger har ignoreret.

Derudover er jeg i tvivl om, hvorvidt det smarte ligger i, at ignorer indlæg fra en bestemt bruger. I så fald det kun er i det pågældende spm., er det jo smart nok. Men hvad hvis det er generelt, og den ignorerde bruger (der ikke er klar over det) laver indlæg/svar i ens spm. og ingen feedback får, da de ikke kan ses. Vedkommende kunne da finde på at anmelde, måske?
Burde det ikke kun være spm. fra brugeren, der fremover ignoreres? El. har jeg misforstået?
Avatar billede dmdisco Nybegynder
27. august 2002 - 15:47 #1
lytter
Avatar billede Chewie Novice
27. august 2002 - 15:49 #2
Lytter :o)
Avatar billede robotten Praktikant
30. august 2002 - 09:33 #3
Her sker da intet....