Avatar billede mnv_dk Praktikant
27. august 2002 - 15:00 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Eksperten PRO

Ville det ikke være en sej ide at lave en prøve på exp pro på 1 uge eller lignende så det kan prøves!
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
27. august 2002 - 15:03 #1
Du kan købe det i en måned for 25,- ?

Det gjorde jeg, og pt. er jeg ikke pro-bruger :)
Avatar billede mnv_dk Praktikant
27. august 2002 - 15:08 #2
Hvorfor ikke!
Avatar billede syvon Nybegynder
27. august 2002 - 15:09 #3
jegkan da godt støtte ideen lidt men dte skulle kun nyoprettet brugere der skulle have en uges prøve.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
27. august 2002 - 15:10 #4
Jeg manglede ikke nogen af funktionerne. Jeg brugte dem slet ikke alligevel :)
Avatar billede Chewie Novice
27. august 2002 - 15:28 #5
Jeg er Pro fordi jeg vil støtte E! .... jeg bruge aldrig de extra funktioner !!
Avatar billede mnv_dk Praktikant
27. august 2002 - 15:52 #6
Jeg syntes da også det5 er en sej måde at støtte exp på
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
27. august 2002 - 16:00 #7
...det er en helt anden snak, og også udelukkende derfor jeg købte det i første omgang. Jeg køber det også igen, men kun for støtten!

Men da forslaget går på at alle skal have det *gratis* i en uge, kan jeg ikke se hvad det har med støtte at gøre.
Avatar billede Chewie Novice
27. august 2002 - 16:06 #8
Det var da sjovt, jeg kan heller ikke se hvad dine første to indlæg har med prøvetid at gøre :o)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
27. august 2002 - 16:08 #9
Fordi det netop kun koster 25,- mener jeg at alle burde have råd til at prøve det, og dermed tjener eksperten nogle penge....
Avatar billede mnv_dk Praktikant
27. august 2002 - 16:11 #10
Nej nej, men det var bare en ide, så man måske kunne få flere til det
Avatar billede Noone Nybegynder
28. august 2002 - 02:47 #11
Hmmm.. Personligt ville jeg nok savne at man kan få spørgsmåls, kommentar og svar teksterne i e-mailen, så man ikke behøver at klikke på et link, så jeg bestiller nok pro igen når det udløber her om ikke så længe.
Avatar billede Noone Nybegynder
28. august 2002 - 02:48 #12
Og jeg betalte netop de 25,- for at se om der var noget ved PRO, og fordi det ikke var mere end 25,-.