Avatar billede jhus Nybegynder
13. august 2002 - 15:31 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Konverterings tool .. fra Smartsuite til MS Office 2000

Er der nogle som har et tool, som kan konvertere filer fra Lotus Smartsuite 9.5 til MS Office 2000.
Den skulle kunne konvertere flere filer adgangen.
Det drejer primært filer fra Word PRO og 123.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
13. august 2002 - 17:37 #1
version 9.5 kan gemme i doc format, men formateringen kan gå lidt i koks. Den nyeste version af smartsuite er betydeligt bedre, men det hjælper dig jo ikke :/

ms supporterer som sådan ikke konvertering til diverse smartsuite formater

der findes dog et program kaldet Conversion Plus der kan konvertere for dig. Koster ca en 600 kr, men er alle pengene værd
http://dataviz.com/products/conversionsplus/
Avatar billede b_hansen Novice
15. august 2002 - 16:24 #2
alternativt har jeg et sript fra Lotus, der kan gøre tricket. Det kan konvertere hele foldere, men der er dog den hage ved det, at man skal gemme i RTF-format *S*
Avatar billede b_hansen Novice
15. august 2002 - 16:24 #3
jeg ved dog ikke, om det kan klare 123-filerne.....
Avatar billede b_hansen Novice
15. august 2002 - 16:26 #4
hmmm.... kommer lige til at se, at du ikke afslutter dine spørgsmål.....
Avatar billede jhus Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:45 #5