Avatar billede vdsl Nybegynder
28. april 2002 - 09:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ICQ opstart

Hvad skal jeg vinge af i ICQ for at det ikke popper frem ved opstart af computeren, men bliver liggende som trayikon ?
Avatar billede seraphiel Nybegynder
28. april 2002 - 09:38 #1
Mener du den der start-side ICQ kommer med ?
Avatar billede vdsl Nybegynder
28. april 2002 - 10:16 #2
Nej, selve ICQ.
Avatar billede dana Nybegynder
28. april 2002 - 10:30 #3
Installer den nye version :
2002a Beta Build #3727 Updated Friday, April 19th.
Avatar billede prodic Mester
28. april 2002 - 11:20 #4
VDSL->Jeg har endnu ikke fundet en løsning på det mindre problem, selv i build #3727. Den åbner maksimeret, men du kan få den til at forsvinde til baggrunden når et et andet vindue er aktivt.
Avatar billede thecrow Nybegynder
28. april 2002 - 11:42 #5
I 2001 b, gøres det på denne måde :

Menu punktet :

Main > Preferences > Connections > under punktet Launch - fjerner du fluebenet i Launch ICQ on startup......

That`s it, jeg vil mene at det gøres på samme måde i alle andre icq ver.

Håber det  hjalp

/TheCrow
Avatar billede prodic Mester
28. april 2002 - 13:05 #6
TheCrow->Det ændrer vel kun, at programmet starter automatisk og ikke at contactlisten(etc.) åbner i fuld udgave når programmet starter.
Avatar billede vdsl Nybegynder
28. april 2002 - 19:02 #7
Det er ICQ 2002a #3727 jeg har på maskinen, den gamle ICQ ver. poppede ikke selv frem.
Avatar billede vdsl Nybegynder
23. maj 2002 - 18:42 #8
Det lader ikke til at det er muligt ikke at få ICQ til at poppe op ved start...