Avatar billede ranukel Nybegynder
23. april 2002 - 09:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SMS fra Axapta (X++) og SMS til Axapta - Løsning

Hello

Jeg søger en løsning, hvor man via en SMS-besked kan hente oplysninger i Axapta, og få Axapta til at sende en SMS tilbage til bruger med info fra appl., endvidere er løsning med e-mail også ønsket pr- 1/5 lukker TDC den nuværende service, hvor man bruger deres mailserver.

TAAAAk
Avatar billede deva Nybegynder
05. november 2002 - 15:51 #1
Hejsa, nu sidder jeg med præcis den samme problemstilling. Fandt du en løsning?
Avatar billede ranukel Nybegynder
13. februar 2003 - 17:32 #2
Nope - Lukker spørgsmålet
Avatar billede sms4all Nybegynder
16. februar 2003 - 01:42 #3
Hejsa,
Jeg ved ikke rigtig om det er en brugbar løsning, men med SureSMS (www.suresms.dk) kan man via et GSM modem få e-mail->SMS og SMS->e-mail. Så hvis der findes en mailservice i Axapta må man kunne strikke noget sammen. (Din kommentar om at TDC lukker deres mailserver får mig til at tro at det er muligt)
Avatar billede wilco Nybegynder
02. juli 2003 - 12:54 #4
Hej Ranukel

Jeg ved godt at du har lukket punktet.. men lige et hint..

EDB-Gruppen har en løsning som anvender SMS-systemet og de løb i samme problem som du, med at TDC lukkede.. men jeg ved at løsningen er porteret til et specielt modem på en eller anden måde...

/wilco