Avatar billede Slettet bruger
29. november 2001 - 08:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Webcam

hej
Jeg har downloadet TEVEO til livestream af webcam hvilket er super!
Men når man starter webcam server i programmet køre det på ens IP, eks. 127.0.0.1:1024/guest.htm
og har man ikke webcam\'et online virker siden ikke.
Jeg har linket til siden på min egen side og folk tror jo webcam\'et ikke virker fordi det er offline og de får en 404 fejl!
er det muligt at få et script der kan teste om en anden side virker og kan så skrive på en anden side om dokumentet er ONLINE eller OFFLINE?
Avatar billede ctv! Nybegynder
29. november 2001 - 09:04 #1
ehmm.. Der er altså ik nogle udefra der kan se dit webcam på den IP der...!
Avatar billede bundgaard Nybegynder
29. november 2001 - 09:16 #2
han skrev jo \"eks.\"...
Avatar billede kirsten_sol Nybegynder
30. november 2001 - 02:23 #3
Yes, jacoba lavede mig et script i spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/133485.  Det er let at gå ind og ændre teksten i den lille alert, der springer op, når kameraet er offline, og folk trykker på linket.
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2001 - 09:49 #4
MANGE MANGE TAK!
Avatar billede kirsten_sol Nybegynder
30. november 2001 - 10:03 #5
Velbekomme! Ja, jeg blev også glad, da jeg fik det script af jacoba til mit webcam.
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2001 - 11:57 #6
køre du med det der TEVEO?
Avatar billede kirsten_sol Nybegynder
30. november 2001 - 12:29 #7
Nej, det må være et af de få programmer, jeg ikke har testet :-) Jeg bruger sharewareprogrammet (koster $20-25 at registrere) Active WebCamera [http://www.kagi.com/yellow/AWCStp_d.exe], fordi det er pænt at se på og let at bruge.
Avatar billede kirsten_sol Nybegynder
30. november 2001 - 12:32 #8
http://www.kagi.com/yellow/AWCStp_d.exe uden den sidste bracket ]