Avatar billede ejnar Nybegynder
23. november 2001 - 11:03 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Direct(x) og XP

Jeg har problem med nogle spil, som jeg tror hænger sammen med at jeg har installeret en gammel directx version. Jeg har netop læst at xp indeholder direct(x) 8.1 standard. Skal jeg installere directx 8.1 igen eller installere xp igen?
Avatar billede bundgaard Nybegynder
23. november 2001 - 11:06 #1
Hmm...man kan ikke downloade Directx 8.1 til XP..så du bliver vel næsten nødt til at geninstallere?
Avatar billede ejnar Nybegynder
23. november 2001 - 11:30 #2
Ja, det anede mig. Jeg troede bare, at directx 8.1 kunne downloades og installeres selvom det er til XP.
Avatar billede resten Nybegynder
23. november 2001 - 13:20 #3
hvis det ikke er så langtid siden er det nemmeste nok at lave en systemrestore så dit system bliver gendannet til som det var før.
start/programs/accecsories/systemtools.
Avatar billede resten Nybegynder
23. november 2001 - 13:41 #4
:)
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
24. november 2001 - 21:29 #5
Hmm! Der er altså kommet en ny udgave til Windows XP af Directx 8.1 fordi den der hørte til XP indholdte fejl!
Avatar billede bundgaard Nybegynder
25. november 2001 - 13:47 #6
Takker for point!