Avatar billede xero Nybegynder
18. november 2001 - 14:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Knas med DivX

Hejsa.. Ved I hvorfor min DivX film \"hakker\" når jeg kører dem i fuld skærm?.. Det er det nyeste codec jeg har lagt ind... Og jeg har prøvet at vente når filmen kører.. Men det bliver ved..
Avatar billede lakso Nybegynder
18. november 2001 - 14:08 #1
Hvilken computer har du?
Det har højst sandsynligt noget med dit hardware at gøre.
Avatar billede xero Nybegynder
18. november 2001 - 14:12 #2
PIII 1Ghz
512 MB
120 GB HD..
GeForce2 64 Pro
Win2000
Avatar billede lakso Nybegynder
18. november 2001 - 14:33 #3
hmm, så tyder det ikke på at det er hardware. Hvilken afspiller bruger du?
Avatar billede xero Nybegynder
18. november 2001 - 14:35 #4
Windows Media Player 7.0
Avatar billede daiz Nybegynder
18. november 2001 - 15:01 #5
dl The Playa den er god til afspilling af divx (jeg havde mange porblemmer med både win xp og 2, der var ingen bagefter

John daiz.dk
Avatar billede grunken Nybegynder
18. november 2001 - 15:12 #6
Jeg går ud fra at du bruger codec fra divx.com 4.11

der er meget optimeret til eks. pentium!

Som diaz siger så brug The Playa, den er kanon....
Avatar billede vistodk Nybegynder
18. november 2001 - 15:24 #7
Det lader til du mangler \"antifreeze\" codecen, hent den på:
http://dvd.box.sk/indexN.php3?pid=divx&prj=soft3&id=5241&rubrika=tools
Avatar billede mindblower28 Nybegynder
11. december 2001 - 02:31 #8
divx 4.11 er lidt af en problematiker - Når den installeres ovenpå den gamle 3.01, spørger den om den fremover skal bruge codec 4.11 til at afspille gammelt materiale med - De fleste svarer desværre ja til dette.

4.11 hakker når den afspiller film encoded med 3.01.

Afinstallér begge codecs og geninstaller 3.01 og derefter 4.11 - husk at svare nej til at 4.11 skal bruges til at spille ældre materiale med.

MediaPlayer kan stadig have lidt problemer - men hvis du Tha Playa til at afspille med efter overstående \'behandling\' så skulle problemet være løst - medmindre vi snakker om andre problemer; Overheated skærmkort osv., men det tror jeg ikke på :-)

Ovenstående operation har jeg gjort på flere maskiner hvor det hjalp med det samme.

Held og lykke :-)