Avatar billede newb-newb Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:15 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

mus?

yo der. jeg undrer om dette er en godt valg af en cs-freak som mig:)  Razer BoomSlang 2000 USB/PS2 + IceMat Musemåtte.
jeg fik øje på den på prc-data.dk
Avatar billede keysersoze Guru
22. oktober 2001 - 18:20 #1
mange kan godt lide denne mus som skulle være den ultimative gaming-mus... men mindst lidt så mange kan IKKE lide den!

det er en lidt dyr mus specielt hvis det viser sig at blive et flop, så hvis du har mulighed for det, så test den et sted FØR du køber...
Avatar billede begere Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:27 #2
...Det er den fedeste mus .... men kun til gaming ... skal den bruges til andet så køb en optisk fra logitec..måske med ifeel hvis den skal være fræk..... men boomslangen er stadig den fedeste til gaming ...synd den ikke dur til andet..... Hilsen Begere alias Den blå kop
Avatar billede begere Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:28 #3
...hvis du vælger den er icemåtten et must ..den køre simpelthen ikke på andet..den optiske køre på alt..selv din hund!!!!
Avatar billede existenz Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:47 #4
altså nu vi er ved gaming mener jeg personligt kun den dur til shooters .. til andre spil hvor man skal clicke rundt med pilen er den ikke god .

logitechs wingman er også en ok gaming mus og som man sagtens kan bruge til andet også. synd der er wheel på razer\'n det er sgu ubrugeligt
Avatar billede begere Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:51 #5
Du har helt ret..men findes der andet gaming end fps!!!
Avatar billede begere Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:55 #6
Må nok sige at hvis han går vildt op i cs .. er den fed at spille med ... den dur som sagt ikke til andet .. min favoridt er de optiske muse fra logitec... de har en utrolig føelse..kan indstilles meget præcist.... men det er jo ikke kun op til musen.....
Avatar billede begere Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:57 #7
En sidste ting... synes det er oki med weel på boomslangen.... men kommer jo an på den enkelte spille.... der er fede vibrationen.... men musen er kun til gaming.. men tro mig din kvinde vil elske den!!!!
Avatar billede begere Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:59 #8
...fyr den op i røven på hende..og hun vil elske cs.. endnu højere end dig selv
Avatar billede zycho Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:36 #9
LOOOOOOOOOOOOOOL
Avatar billede bbs Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:09 #10
Du skal lige huske på at en optisk mus ikke fungerer sammen med icemate..
Avatar billede zycho Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:17 #11
BTW: En optisk mus passer slet ikke til så mange underlag som der bliver sagt og reklameret med. I hvertfald ikke hvis du skal kunne spille med det. Det bedste til en optisk mus er en lidt halvru overflade som har en sort farve