Avatar billede wazzzup Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:16 Der er 1 kommentar

Everquest

Når jeg starter everquest går der ca. 10 sekunder og så fryser den. ingen vej ud. Jeg tror at det er noget med mit grafik kort for hvis man vil sætte hvad slags 3D den skal køre så står der kun: primary display driver. på en af mine venners PC står der enten direct3d eller glide. der står også på kassen at man skal have direct3d eller glide. MEN DET HAR MIN PC!!! den kan køre alle andre spil!
sådan her ser min pc ud:

AMD Duron 800 Mhz
192 MB RAM
Riva TNT2 PCI 32 MB
20 GB HD (og der er rigligt med ekstra plads!)
46x CD-rom drev

jeg kører i en opløsning på 1024x768 med mange farver (16 bit), kan godt køre i højere opløsning og med flere farver.
Avatar billede krismort Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:30 #1
ja du har ihvertfald ikke glide...men det skulle stadig ikke betyde noget med mindre den self er sat til glide et eller andet sted.

fakta:
glide er kun understøttet af 3dfx kort og den eneste metode du kan køre glide på er ved at bruge en glide wrapper der er et program som \"oversætter\" glide til direct3d.

//Kristian